Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: iets verwijder bij xubuntu en krijg niet meer terug  (gelezen 2359 keer)

iets verwijder bij xubuntu en krijg niet meer terug
« Gepost op: 2014/04/06, 00:24:08 »
ik heb iets verwijderd bij xubuntu naast de klok. dat is zo'n envelopje en iets bedoeld voor netwerk (twee pijlen naast elkaar 1 wijst naar boven/1 wijst naar beneden). en nu wil ik een volumeregeling toevoegen. ik kan dat niet doen want de mededelingengebied kan ik niet toevoegen omdat de knop toevoegen grijs is en ik kan daar niet op klikken. hoe krijg ik volumeregeling naast die klok te staan?

op deze afbeelding zie je het staan links naast die 2 pijlen die ik heb verwijderd: http://xubuntu.org/wp-content/uploads/2011/09/desktop.png

bedankt.

Offline jan11000

  • Lid
Re: iets verwijder bij xubuntu en krijg niet meer terug
« Reactie #1 Gepost op: 2014/04/06, 05:42:37 »
Gewoon op de balk gaan staan waar niks staat, dan rechtertoets , dan gaan toevoegen.
indicater plugin, voor brief,geluid en internet, dit zit samen.
indicater plugin is het engelse woord.
Er staat een i voor de naam.

Re: iets verwijder bij xubuntu en krijg niet meer terug
« Reactie #2 Gepost op: 2014/04/06, 10:54:09 »
jan

ik zie dat niet staan. wel een andere invoegtoepassing maar daar staat die geluid icoon niet bij.

Offline jan11000

  • Lid
Re: iets verwijder bij xubuntu en krijg niet meer terug
« Reactie #3 Gepost op: 2014/04/06, 11:09:10 »
Het zijn 3 dingen samen, zoals ik al gemeld heb.

Installeer gewoon op de balk boven, je kunt gewoon alles weer weg halen.

Frederik

  • Gast
Re: iets verwijder bij xubuntu en krijg niet meer terug
« Reactie #4 Gepost op: 2014/04/06, 11:15:28 »
Op de werkbalk gaan staan, rechter muisklik, dan werkbalk > Nieuw element toevoegen

Re: iets verwijder bij xubuntu en krijg niet meer terug
« Reactie #5 Gepost op: 2014/04/06, 11:17:49 »
jan
zoals ik al zei er staat een optie grijs bij mij meldingengebied. die kan ik niet toevoegen ook niet als ik een nieuwe balk aanmaak blijft die optie ook grijs. en die andere optie heet aanwijzer-invoegtoepassing en die kan ik wel toevoegen maar daar zit die volumeknop niet bij.

Offline Tom

  • Lid
Re: iets verwijder bij xubuntu en krijg niet meer terug
« Reactie #6 Gepost op: 2014/04/06, 13:57:14 »
Op de balk Werkblad voor keuren ,Werkblad voorkeuren ,Elementen ,Indicator-plugin verwijderen , dan weer indicator-plugin toevoegen moet gaan nu !.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: iets verwijder bij xubuntu en krijg niet meer terug
« Reactie #7 Gepost op: 2014/04/06, 14:58:07 »
Wanneer je 14.04 gebruikt, dan is deze met een update weggelaten.
Bij de opstarttoepassingen kan je deze gewoon aanzetten, opnieuw opstarten en het werkt weer.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.