Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: wachtwoord draadloos internet  (gelezen 1452 keer)

Offline antonius

  • Lid
wachtwoord draadloos internet
« Gepost op: 2009/11/24, 19:28:55 »
Sinds enkele dagen kom ik met mijn wachtwoord niet meer op mijn eigen draadloos internet terwijl het draadloos netwerk wel herkend wordt.
 Ik weet niet of de oorzaak is dat een famililid enkele malen een verkeerd wachtwoord  heeft in getypt toen het netwerk uitviel.
gelukkig kan ik wel op het niet beveiligde draadloos netwerk van een van mijn buren surfen, maar wil graag weer mijn eigen draadloos netwerk kunnen gebruiken. wat moet ik doen?

Re: wachtwoord draadloos internet
« Reactie #1 Gepost op: 2009/11/24, 20:05:56 »
Heb je nog een handleiding van de provider? Kan je daarin nakijken of na x keer verkeerd inloggen je wachtwoord vervalt, en je een nieuwe aan moet vragen?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline ivo

  • Lid
Re: wachtwoord draadloos internet
« Reactie #2 Gepost op: 2009/11/24, 21:29:09 »
Sinds enkele dagen kom ik met mijn wachtwoord niet meer op mijn eigen draadloos internet terwijl het draadloos netwerk wel herkend wordt.
 Ik weet niet of de oorzaak is dat een famililid enkele malen een verkeerd wachtwoord  heeft in getypt toen het netwerk uitviel.
gelukkig kan ik wel op het niet beveiligde draadloos netwerk van een van mijn buren surfen, maar wil graag weer mijn eigen draadloos netwerk kunnen gebruiken. wat moet ik doen?

Meestal kun je op je router wel een knopje indrukken zodat ie zich reset naar de fabrieksinstellingen.
Dan kun je dus in de handleiding het standaard wachtwoord vinden.

Wat ook kan is dat op je router is uitgeschakeld dat je met een draadloze verbinding de configuratie mag aanpassen, maar dat dat alleen met een bekabelde verbinding mag.
Sluit je machien met een kabel aan en kijk of je erbij kunt.
Ook dit zal in de handleiding staan, indien van toepassing.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.