Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Irritant getoeter  (gelezen 891 keer)

Irritant getoeter
« Gepost op: 2014/07/03, 08:42:55 »
Beste allemaal het probleem wat ik nu heb was een van de redenen dat ik vroeger toch weer terug ging naar Windows,maar wil het nu toch maar eens anders aanpakken.Want ik draai nu toch alweer een paar maanden met veel plezier xubuntu,maar nu heb ik sinds een dag of 5 een heel vervelend probleem mijn computer toetert om de ongveer een minuutje en dat gaat maar door.Het vervelende is dat ik niet kan vinden waar deze notificatie vandaan kom en daar zit een nou precies de kneep waarom ik dus terug ging naar Windows.Het getoeter doet zich voor als ik webradio luister of de pc gewoon aan heb staan,het gekke is als ik webtv kijk kan ik het getoeter onder advanced opties wel uitzetten.Ik heb werkelijk waar geen idee waar dit geluid zo plots vandaan komt en waardoor.Ik wil dit nu alleen wel eens een keer oplossen zonder dat ik gelijk maar weer een nieuwe installatie ga doen dat lijkt mij namelijk onnodig,oh ja het geluid komt gewoon via de speakers en niet via het speakertje op het mobo.En ja ben al een paar dagen aan het googelen om het probleem opgelost te krijgen maar als ik iets met getoeter intype krijg ik allemaal onzin over auto's.Dus als er hier mensen zijn die dit probleem herkennen en weten hoe ik er vanaf kom dan verneem ik dat graag.

Re: Irritant getoeter
« Reactie #1 Gepost op: 2014/07/03, 09:05:41 »
tl;dr
 ;)

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Irritant getoeter
« Reactie #2 Gepost op: 2014/07/03, 09:31:47 »
Getoeter?   :o

Nooit van gehoord....

Offline PKing

  • Lid
Re: Irritant getoeter
« Reactie #3 Gepost op: 2014/07/03, 10:23:28 »
Wat bedoel je met getoeter?
Als een auto claxon?
Als een vuvuzela?
Als een muziekinstrument, zo ja welk instrument?
Hoofdmachine AMD t1055 6core 8gb mem 1333DDR3 Xubuntu 18.04 64bit/HP SFF desktop Windows 10 Pro/Acer aspire 5310(T7600 CPU) 2GB Xubuntu 18.04

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Irritant getoeter
« Reactie #4 Gepost op: 2014/07/03, 10:44:34 »
Wat bedoel je met getoeter?
Als een auto claxon?
Als een vuvuzela?
Als een muziekinstrument, zo ja welk instrument?
Misschien zo'n toeter:   =D  =D
http://www.youtube.com/watch?v=eHXgA1GYO9U

Serieus: @Ramon Beele: geef eens wat meer technische bijzonderheden, want dit verhaal klinkt bizar.
« Laatst bewerkt op: 2014/07/03, 10:46:12 door Pjotr »

Re: Irritant getoeter
« Reactie #5 Gepost op: 2014/07/03, 11:30:01 »
Getoeter?   :o

Nooit van gehoord....

Ja, ik vind het ook een zeer bizar verhaal...

tl;dr
 ;)

Ja, dat ook. Iets kortere zinnen, evt. met iets meer interpunctie, zou het een stuk leesbaarder maken.

Re: Irritant getoeter
« Reactie #6 Gepost op: 2014/07/03, 15:17:03 »
systeem-geluiden staat aan?
OS:  ubuntu
Ubuntu-user  12044

Re: Irritant getoeter
« Reactie #7 Gepost op: 2014/07/05, 11:44:40 »
Koppel je toetsenbord eens los? Hoor je het geluid dan nog? Zo nee, koppel er eens een ander toetsenbord aan? Wellicht (en dat is echt het enige wat ik kan bedenken) is dat er mogelijk een toets van je huidige toetsenbord vast zit waardoor het "toetert"? Ik kan niets anders verzinnen eigenlijk....

Kun je het geluid opnemen en hier posten? Lukt je dat? Wellicht dat één van ons het herkent en koppelt aan een bepaald probleem...
« Laatst bewerkt op: 2014/07/05, 11:46:55 door Marqeaux »
I'm just a simple guy who uses open source software. What's your excuse?

Offline Ed

  • Lid
Re: Irritant getoeter
« Reactie #8 Gepost op: 2014/07/05, 12:22:50 »
Heeft misschien iets te maken met het rondzingen van je microfoon, opname instellingen, pulsaudio.

Offline BenMedia

  • Lid
    • Ben-Media
Re: Irritant getoeter
« Reactie #9 Gepost op: 2014/07/05, 17:23:43 »
Dat geluid is idd zeer vervelend, ik heb het ook een keer gehad, maar toen zat ik in een politieauto :-)
Leverancier Ubuntu, Xubuntu, Lubuntu en Mint PC's

Re: Irritant getoeter
« Reactie #10 Gepost op: 2014/07/05, 21:13:45 »
Het enige getoeter dat ik hoor is het toeteren van auto's in onze straat. Buurtbewoners die nog even toeteren bij het wegrijden en gasten eveneens. Gebeurt elke dag meermaals per dag, ook vaak in de nacht zelfs. Wat dat betreft ben ik, mocht mij ooit hetzelfde als de TS overkomen, wel wat gewend...