Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox wil steeds oude sessie starten  (gelezen 678 keer)

Firefox wil steeds oude sessie starten
« Gepost op: 2012/05/25, 21:07:33 »
Op mijn Ubuntu 12.04 wil Firefox elke keer dat ik het systeem opstart een oude sessie starten, wat dan niet lukt. Firefox begint dus altijd met excuses dat het de oude sessie niet kan openen.

Van mij hoeft Firefox helemaal niet de oude sessie te hernemen. Ik heb bij de voorkeuren aangegeven dat ik een nieuwe sessie wil starten met een blanke pagina. Heeft iemand een idee waarom hij dat niet doet?
« Laatst bewerkt op: 2012/05/25, 21:11:35 door Bert Ernste »
Bert Ernste (Xubuntu 22.04 LTS, o.a. op MacBook Pro 13" mid 2010)
Web | Blog | Diaspora* | Mastodon

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Firefox wil steeds oude sessie starten
« Reactie #1 Gepost op: 2012/05/25, 21:09:28 »
Op mijn Ubuntu 12.04 wil Firefox elke keer dat ik het systeem opstart een oude sessie starten, wat dan niet lukt. Firefox begint dus altijd met excuses dat het de oude sessie niet kan openen.

Van mij hoeft Firefox helemaal niet de oude sessie te hernemen. Ik heb bij de voorkeuren aangegeven dat ik een nieuwe sessie wil starten met een blanke pagina. Waarom doet hij dat niet?
Sluit je Firefox wel af, voordat je je systeem afsluit? Dit klinkt namelijk als een herstelpoging.

Re: Firefox wil steeds oude sessie starten
« Reactie #2 Gepost op: 2012/05/25, 22:19:14 »
Citaat
Sluit je Firefox wel af, voordat je je systeem afsluit? Dit klinkt namelijk als een herstelpoging.
Nee, ik ben op andere systemen gewend dat afsluiten van het systeem ook netjes de programma’s afsluit. Dat zal het wel zijn. Dank weer.
Bert Ernste (Xubuntu 22.04 LTS, o.a. op MacBook Pro 13" mid 2010)
Web | Blog | Diaspora* | Mastodon