Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Carpolen programma/site die gelinkt kan worden aan een website  (gelezen 431 keer)

Offline atomos

  • Lid
Het is even de vraag of ik het hier moet stellen,, in ieder geval weet ik even niet waar anders te vragen.


Op mijn plek waar ik vrijwilligers werk doe ( non-profit organisatie ) is een vraag gesteld aan mij of ik een programma weet over carpolen in samenhang met een website.
De carpolers moeten zichzelf kunnen inschrijven op een datum/tijd via de website en de organisatie moet de bevoegdheid hebben om het goed te keuren en of te blokkeren.
De personen krijgen een vergoeding voor de gereden kilometers.


Weet iemand zo een programma en/of een procedure om zoiets te bouwen/samenstellen. Deze non-profit organisatie heeft niet veel geld zo dat ze heel graag gebruik willen maken van opensourche




☺Asuswrt-Merlin on Netgear R7000 ⚛
☺☞Ubuntu 20,00 ,x64.☜⚛
☺ Raspberry pi B+,2B, 3B, 4 , arduino mega,nano,uno,ethernetshield, etc ☺
CP/N,dos,msdos,win2,win3.11,win95,win98,NT3.5,NT4,win2000,winXP,win-vista,win10,netwerken,virtualmachines  (2006)Linux

Offline atomos

  • Lid
Re: Carpolen programma/site die gelinkt kan worden aan een website
« Reactie #1 Gepost op: 2015/04/02, 14:56:44 »
Het moet (eigenlijk) in eigen beheer, De personen/ouders hebben kinderen met een PGB en zulke dingen moeten heel duidelijk op papier komen te staan.
Dus het moet allemaal geregistreerd worden.. en hoe of wat.. eerst inventariseren welke mogelijkheden er zijn..
☺Asuswrt-Merlin on Netgear R7000 ⚛
☺☞Ubuntu 20,00 ,x64.☜⚛
☺ Raspberry pi B+,2B, 3B, 4 , arduino mega,nano,uno,ethernetshield, etc ☺
CP/N,dos,msdos,win2,win3.11,win95,win98,NT3.5,NT4,win2000,winXP,win-vista,win10,netwerken,virtualmachines  (2006)Linux