Interactief > Etalage
Re: Hoe ziet jouw grafische desktop eruit ? - In foto en film...
ZijneBalorigheid:
--- Citaat van: EvC op 2025/04/10, 21:48:49 ---GNOME 48 in Fedora Linux 42 Workstation Beta is op de goede weg. 8-)
--- Einde van citaat ---
Ik zou kriegel worden van die felle kleuren, echter die afgeronde hoeken van de taakbalk in het warmgrijs vind ik dan wel weer heel mooi...
Ook dat hij net even boven de rand zweeft, geeft een sjiek effect.
EvC:
--- Citaat van: ZijneBalorigheid op 2025/04/11, 14:35:34 ---Ik zou kriegel worden van die felle kleuren, echter die afgeronde hoeken van de taakbalk in het warmgrijs vind ik dan wel weer heel mooi...
--- Einde van citaat ---
Het spelen met contrast werkt goed voor forumafbeeldingen, het spreekt meer aan.
Met deze achtergrond is het iets rustiger.
In de Dash to Panel GNOME 48 extensie kan de taakbalk nog meer vormen aannemen. 8-)
Poddr podcast applicatie:
ZijneBalorigheid:
--- Citaat van: EvC op 2025/04/12, 14:45:56 ---
--- Citaat van: ZijneBalorigheid op 2025/04/11, 14:35:34 ---Ik zou kriegel worden van die felle kleuren, echter die afgeronde hoeken van de taakbalk in het warmgrijs vind ik dan wel weer heel mooi...
--- Einde van citaat ---
Het spelen met contrast werkt goed voor forumafbeeldingen, het spreekt meer aan.
Met deze achtergrond is het iets rustiger.
In de Dash to Panel GNOME 48 extensie kan de taakbalk nog meer vormen aannemen. 8-)
Poddr podcast applicatie:
--- Einde van citaat ---
Daar zou ik inderdaad ook al meer mee kunnen.
EvC:
HD wallpaper: Background, Spot, Light, Green, backgrounds, green color, abstract
darknetmatrix:
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie