Interactief > Andere distributies
Mandriva
theokus:
Eens ge
profoX:
Ik ben zoiezo geen voorstander van Mandriva. Maar toen ik het gebruikte was het wel 100% gratis volgens mij...
eendje:
Community Edition is gratis. Powerpack moet je betalen.
Ik heb het een aantal jaren op m'n PC gehad (8.1, 9.2 en 10.1), maar kon niet alles aan de praat krijgen (USB hardisk, geluid matig, memorystick, etc.). Met Ubuntu was het zo gepiept ('k zat met de LiveCD met open mond te kijken). Tot nu toe doet allen m'n (fake) RAID het nog niet en dat laat ik voorlopig ook nog maar even zo. Sindsdien geen Mandriva hier meer :) .
theokus:
--- Citaat van: eendje ---Community Edition is gratis. Powerpack moet je betalen.
Ik heb het een aantal jaren op m'n PC gehad (8.1, 9.2 en 10.1), maar kon niet alles aan de praat krijgen (USB hardisk, geluid matig, memorystick, etc.). Met Ubuntu was het zo gepiept ('k zat met de LiveCD met open mond te kijken). Tot nu toe doet allen m'n (fake) RAID het nog niet en dat laat ik voorlopig ook nog maar even zo. Sindsdien geen Mandriva hier meer :) .
--- Einde van citaat ---
Tja, dat is zo met Ubuntu nu.
Das ook de 1ste keer dat ik zo iets zie.
In Vista kan je zo'n memorystick gebruiken als ReadyBoost of extra flashgeheugen ;)
Is nu hier 800 MB van de 1 giga (Sandisck Cruzer).
budster:
Laatste keer dat ik Mandriva had geinstalleerd heette het nog Mandrake, wat ik er zo verschrikkelijk cool aan vond is dat het een windows installer had. Onder windows kon je hele installatie voorbereiden, inclusief partities maken etc. vervolgens starte de computer opnieuw op en voila... perfect werkend linux systeem.
Verlaagt echt de drempel voor windowgebruikers.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie