Interactief > Andere distributies
Xubuntu
Ruben:
Hallo, Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik gebruik zelf regelmatig de xfce desktop. Er zijn op het internet haast geen xubuntu forums te vinden, dus ik wil jullie informeren over een nieuwe site: www.xubuntu.info. Ik hoop dat meer xubuntu gebruikers zullen joinen.
Dennis Kaarsemaker:
Die site ziet er vrij nutteloos uit al zeg ik het zelf, gevalletje niet doorhebben dat het beter is om met de rest van de community samen te werken.
kennywest:
Juist, het heeft geen zin om een ander forum op te richten voor gebruikers van xfce. Moest je dat doen voor elke grafische omgeving je kan vinden op Linux ... the internet would be too crowded.
Het is beter hier te blijven en hier je vragen te stellen. xfce is gewoon een grafische schil, het is wat eronder zit dat telt.
Ron:
--- Citaat van: kennywest ---Het is beter hier te blijven en hier je vragen te stellen. xfce is gewoon een grafische schil, het is wat eronder zit dat telt.
--- Einde van citaat ---
Hier sluit ik mij helemaal bij aan !
bwog:
Met Dapper komt ook een Xubuntu CD uit. Ik hoop dat daar wat meer info op komt te staan. Bovendien komt er een Xubuntu forum op de engelstalige site.
Ik denk dat ze het nu even te druk hebben met de ontwikkeling van de CD.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie