Interactief > Algemeen
Videokaart
Pjotr:
Al mijn machines (vier stuks) hebben een AMD-videokaart (geïntegreerd in de CPU). Alle vier werken probleemloos in Mint 21.x en 22....
Nvidia is inderdaad wat meer risicovol, wegens het mogelijk niet beschikbaar zijn van een goed gesloten fabrieksstuurprogramma.
loti:
Ik zoek een laptop met een schermresolutie van 2560x1600, maar deze zijn volgens mij alleen met een NVDIA kaart beschikbaar.
bart85:
--- Citaat van: Pjotr op 2024/07/08, 14:51:21 ---Al mijn machines (vier stuks) hebben een AMD-videokaart (geïntegreerd in de CPU). Alle vier werken probleemloos in Mint 21.x en 22....
Nvidia is inderdaad wat meer risicovol, wegens het mogelijk niet beschikbaar zijn van een goed gesloten fabrieksstuurprogramma.
--- Einde van citaat ---
Gebruik je de standaard amdgpu driver of de amdgpu pro driver?
Pjotr:
--- Citaat van: bart85 op 2024/07/08, 17:24:03 ---
--- Citaat van: Pjotr op 2024/07/08, 14:51:21 ---Al mijn machines (vier stuks) hebben een AMD-videokaart (geïntegreerd in de CPU). Alle vier werken probleemloos in Mint 21.x en 22....
--- Einde van citaat ---
Gebruik je de standaard amdgpu driver of de amdgpu pro driver?
--- Einde van citaat ---
Standaard.
asilnevs:
--- Citaat van: loti op 2024/07/08, 15:41:13 ---Ik zoek een laptop met een schermresolutie van 2560x1600, maar deze zijn volgens mij alleen met een NVDIA kaart beschikbaar.
--- Einde van citaat ---
Ik heb enkele jaartjes geleden de LG Gram 16inch aangekocht bij de Mediamarkt in Nederland.
https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_lg-gram-16z90p-g-aa85n-1715368.html
Daar staat dat hij binnenkort terug beschikbaar zou zijn maar op de website van LG staat dat hij niet meer beschikbaar zal zijn.
Een superlichtgewicht,stille, toch wel snelle laptop met een zeer lange batterijduur.
Ik ben er 100% content van, ik kan er zelfs Davinci Resolve Studio op draaien.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie