Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: geen youtube filmpjes op hyves  (gelezen 5036 keer)

6ofTen

  • Gast
geen youtube filmpjes op hyves
« Gepost op: 2008/08/30, 23:52:11 »
Hallo ik zit met het volgende gekke probleem als ik een youtube filmpje op hyves wil bekijken doet hij het niet ik zie alleen een grijs vlak, echter als op youtube zelf ben doen de filmpjes het wel met geluid en alles.
Nu heb ik ergens gelezen dat het iets te maken heeft met flash in firefox en dat er een programa is unimatrix of zo die dat voor mij kan oplossen door het een en ander te installeren  maar dat wil ik niet gaan gebruiken, ten eertse omdat ik er dan zelf nix van leer en ten tweede ik houd niet van progs die zo maar van alles gaan installeren en dan later nog meer problemen heb.

Kan iemand mij mischien verder helpen

Offline Bobbie

  • Lid
geen youtube filmpjes op hyves
« Reactie #1 Gepost op: 2008/08/31, 00:04:32 »
is je multimedia al geinstalleert zoals hier beschreven door pjotr
http://computertip.googlepages.com/multimediainubuntulinux

gr

geen youtube filmpjes op hyves
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/31, 00:05:07 »
Zeker niet dat programmake (ultramatix heet het) gebruiken.  Wordt hier hééééél sterk afgeraden.
Als je eens een linkje zet naar zo'n filmpjes, dan kunnen we even meekijken wat er aan het handje is...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

6ofTen

  • Gast
geen youtube filmpjes op hyves
« Reactie #3 Gepost op: 2008/08/31, 00:14:15 »
Ja de multimedia is al geinstaleerd (mplayer plugin in firefox)
 @prosper Het gaat om alle filmpje op hyves (flash) maar als ik het zelfde filmpje wil bekijkken in bijv youtube dan werkt ie gewoon wel het gaat dus om inbedded filmpje van youtube op hyves

Offline bwman

  • Lid
geen youtube filmpjes op hyves
« Reactie #4 Gepost op: 2008/08/31, 02:25:19 »
ik zit zelf op hyeves en ik heb geen probleem om deze filmpjes af te spelen ik heb wel in firefox mediaplayerconnectivity aanstaan. misschien bij jou niet? (via add ons installeren )
firefighter is not something you do..........
                                         its something you are
nexus 5,  huawei P9 lite, Nokia 7 plus , mint cinamon,
Saab enthousiast

Skilltone

  • Gast
geen youtube filmpjes op hyves
« Reactie #5 Gepost op: 2008/09/01, 00:02:11 »
Citaat van: bwman
ik zit zelf op hyeves en ik heb geen probleem om deze filmpjes af te spelen ik heb wel in firefox mediaplayerconnectivity aanstaan. misschien bij jou niet? (via add ons installeren )
bedoeld je Mplayer Movie Player of Media Player Connectivity . Grappig, eerste keer dat ik het tweede installeerde deden mijn embedded filmpjes van you tube juist niet. op hyves als op me eigenweblog. Ik gebruik de plugin vlc in ff.

geen youtube filmpjes op hyves
« Reactie #6 Gepost op: 2008/09/01, 10:35:34 »
Er is niet een video plugin voor Firefox die echt lekker werkt bij mij. Mplayer weigert vaak  en je ziet niet duidelijk hoe ver de speler met bufferen is.  VLC plugin speelt alles af maar ik krijg geen stop/start knoppen etc. Bij totem mozilla klopt de hoogte-breedte verhouding niet.

geen youtube filmpjes op hyves
« Reactie #7 Gepost op: 2008/09/01, 17:52:52 »
Het zou gewoon moeten werken zonder plug-in of add on... hier werkt hij 100% ook via hyves.. Niks aan gedaan
Met flash 9, en momenteel gebruik ik flash 10... dus het zal neit aan de add on moeten liggen. Welke Flash player gebruik je? Gewoon Adobe flash? want Gnash is heel instabiel, en die andere die er was ook..
PC: Processor - AMD Athlon II X4 640 (quad core, 3.0GHz), 4GB DDR2 RAM 800MHz, Videokaart: ATI Sapphire HD4850 met 512MB geheugen, 500gb 7200RPM HDD, Ubuntu 12.04 LTS

Wat doe je als je vraag is opgelost?

Offline Mij

  • Lid
geen youtube filmpjes op hyves
« Reactie #8 Gepost op: 2008/09/01, 21:05:01 »
Citaat van: slorg
Het zou gewoon moeten werken zonder plug-in of add on... hier werkt hij 100% ook via hyves.. Niks aan gedaan
Met flash 9, en momenteel gebruik ik flash 10... dus het zal neit aan de add on moeten liggen. Welke Flash player gebruik je? Gewoon Adobe flash? want Gnash is heel instabiel, en die andere die er was ook..
swfdec