Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Geen geluid bij dual boot bij linux Ubuntu 10.04 LTS  (gelezen 625 keer)

Geen geluid bij dual boot bij linux Ubuntu 10.04 LTS
« Gepost op: 2011/05/01, 15:56:36 »
Hallo Allen,

Op mijn laptop hp 625 draai ik ubuntu 10.04 LTS en Windows 7 tot voor kort ook met geluid, en dit doet het nu niet meer onder Linux 10.04 LTS, en onder Windows 7 is het geen probleem, helaas kan ik er maar niet achter komen  waar het hem nu in zit. Heeft iemand een idee waar ik zoeken moet om het opgelost te krijgen.....,waant ik kan het niet gevonden krijgen ik heb ook een van de HCC leden vrijdag jl even mee laten kijken zonder resultaat ?
   
Heeft iemand een idee wat het kan zijn  ?
Turbo-Eric

Offline soppel

  • Lid
Re: Geen geluid bij dual boot bij linux Ubuntu 10.04 LTS
« Reactie #1 Gepost op: 2011/05/01, 16:34:35 »
Hallo Allen,

Op mijn laptop hp 625 draai ik ubuntu 10.04 LTS en Windows 7 tot voor kort ook met geluid, en dit doet het nu niet meer onder Linux 10.04 LTS, en onder Windows 7 is het geen probleem, helaas kan ik er maar niet achter komen  waar het hem nu in zit. Heeft iemand een idee waar ik zoeken moet om het opgelost te krijgen.....,waant ik kan het niet gevonden krijgen ik heb ook een van de HCC leden vrijdag jl even mee laten kijken zonder resultaat ?
   
Heeft iemand een idee wat het kan zijn  ?

Is me niet helemaal duidelijk, had je tot voor kort OOK geluid onder Ubuntu of alleen onder windows?
Als je voorheen ook in ubuntu geluid had, vermoed ik dat je ergens een volumeregelaar op 0 gezet hebt, of mute aangevinkt.

Anders zou je deze link even moeten volgen http://sites.google.com/site/computertip/geengeluid

Succes
Gooi je windows uit het raam
en je virusscanner d'r achteraan