Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Netflix / ITVonline Stottert (Pipelight)  (gelezen 1545 keer)

Offline Tetje

  • Lid
    • opnieuwgestart (Christelijke Blog)
Netflix / ITVonline Stottert (Pipelight)
« Gepost op: 2014/03/24, 10:07:12 »
Hallo,

Ik heb met succes pipelight (http://fds-team.de/cms/articles/2013-08/pipelight-using-silverlight-in-linux-browsers.html op mijn Ubuntu 12.04.4 gezet om Netflix en ITVonline te kunnen kijken.
Mijn PC (Pentium 4 2Gb-RAM 80Gb HDD Radeon 9800Pro 128Mb) geeft het beeld stotterend weer.
Mijn PC moet toch krachtig genoeg zijn???
Ik gebruik Firefox om Netflix en ITV-Online weer te geven; ik heb de useragent op Windows Firefox gezet.
Wanneer ik het scherm maximale weergaven instel, loopt Firefox vast.

Wat moet ik aanpassen om dit werkend te krijgen?
DELL Insparion 530 4GRAM 500GB + 1Tb HDD Dualboot Ubuntu 18.04 & Win7
HP 8510 : Linux Mint 18.2 xfce 64b  4GRam  128G SSD (Prive Laptop)
Packet Bell Dot_SE-750NL Dualboot Ubuntu 18.04 & Win10 2GRam test-netbook

Re: Netflix / ITVonline Stottert (Pipelight)
« Reactie #1 Gepost op: 2014/03/24, 11:28:44 »
Je videokaart is wel erg mager voor in ieder geval Netflix (heb geen KPN dus kan je alleen bij Netflix helpen). 256 MB videogeheugen is wel aan te raden voor vloeiend afspelen.
Welke extensies heb je in Firefox geladen? Want hier loopt ie niet vast als ik het scherm op maximaal weergeven zet in Netflix.

(Pipelight is trouwens niet alleen Silverlight; Silverlight is een van de plugins van Pipelight)
« Laatst bewerkt op: 2014/03/24, 11:30:45 door Vistaus »

Offline Tetje

  • Lid
    • opnieuwgestart (Christelijke Blog)
Re: Netflix / ITVonline Stottert (Pipelight)
« Reactie #2 Gepost op: 2014/03/24, 11:42:49 »
Je videokaart is wel erg mager voor in ieder geval Netflix (heb geen KPN dus kan je alleen bij Netflix helpen). 256 MB videogeheugen is wel aan te raden voor vloeiend afspelen.
Welke extensies heb je in Firefox geladen? Want hier loopt ie niet vast als ik het scherm op maximaal weergeven zet in Netflix.

(Pipelight is trouwens niet alleen Silverlight; Silverlight is een van de plugins van Pipelight)

Ik weet dat Silverlight een plugin van pipelight.
Ik heb geen zwaardere AGP kaart, dus als dat het probleem is zal Netflix en ITV-Online geen optie zijn voor deze machine.
Jammer, maar verder werkt Ubuntu prima.

Ik weet niet precies welke extensie in firefox geladen zijn, dat zal ik thuis moeten nakijken.
DELL Insparion 530 4GRAM 500GB + 1Tb HDD Dualboot Ubuntu 18.04 & Win7
HP 8510 : Linux Mint 18.2 xfce 64b  4GRam  128G SSD (Prive Laptop)
Packet Bell Dot_SE-750NL Dualboot Ubuntu 18.04 & Win10 2GRam test-netbook