Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: sommige foto's in chrome niet te zien.  (gelezen 496 keer)

Offline dendikke

  • Lid
sommige foto's in chrome niet te zien.
« Gepost op: 2014/02/10, 21:09:19 »
In mijn mails kan ik sommige foto's niet zien, ik mis waarschijnlijk een extensie, maar welke?
Aan wie mag ik een mail doorsturen om te zien of je die dan zelf wel kan zien? Je kan een mailadres eventueel doorgeven via pm?

Re: sommige foto's in chrome niet te zien.
« Reactie #1 Gepost op: 2014/02/10, 21:52:24 »
Ik heb geen Chrome maar ik wil het best in Firefox voor je uittesten. Mijn e-mailadres is vistausss AT gmail DOT com (natuurlijk even AT en DOT vervangen door @ en . )

Offline dendikke

  • Lid
Re: sommige foto's in chrome niet te zien.
« Reactie #2 Gepost op: 2014/02/10, 21:59:07 »
Bij deze gedaan, thanks. :D

Offline dendikke

  • Lid
Re: sommige foto's in chrome niet te zien.
« Reactie #3 Gepost op: 2014/02/10, 22:25:10 »
Ik heb net je mail terug ontvangen dat het ook bij jou is, dus moet het aan de verzender liggen, ik stuur hem een mail met de vraag om dit na te kijken.

Re: sommige foto's in chrome niet te zien.
« Reactie #4 Gepost op: 2014/02/11, 22:42:15 »
Aan wie mag ik een mail doorsturen
Sneller en handiger is om zelf een mailaccount aan te maken bij bedrijven als Google, Yahoo of (als het echt niet anders kan) Microsoft. Kun je jezelf mails sturen om dingen uit te testen. Nadeel is wel dat al je mailverkeer natuurlijk wordt gelogd, geanalyseerd en overgedragen aan de NSA maar who cares.

Re: sommige foto's in chrome niet te zien.
« Reactie #5 Gepost op: 2014/02/11, 22:51:53 »
Aan wie mag ik een mail doorsturen
Nadeel is wel dat al je mailverkeer natuurlijk wordt gelogd, geanalyseerd en overgedragen aan de NSA maar who cares.

En dat heeft te maken met het niet tonen van foto's in een mail...? Nee. Dat is totaal offtopic.

(afgezien van het feit dat je mail ook door de AIVD wel gelogd wordt, vandaar dat meneer Plasterk op dit moment terecht staat ...)

Re: sommige foto's in chrome niet te zien.
« Reactie #6 Gepost op: 2014/02/12, 14:59:20 »
En dat heeft te maken met het niet tonen van foto's in een mail...? Nee. Dat is totaal offtopic.
Helemaal niet. De TS onderzoekt een probleem en heeft daarbij de hulp van een ander mailadres nodig. Sneller is mijn suggestie op te volgen. Geheel ontopic dus.

Re: sommige foto's in chrome niet te zien.
« Reactie #7 Gepost op: 2014/02/12, 15:00:44 »
En dat heeft te maken met het niet tonen van foto's in een mail...? Nee. Dat is totaal offtopic.
Helemaal niet. De TS onderzoekt een probleem en heeft daarbij de hulp van een ander mailadres nodig. Sneller is mijn suggestie op te volgen. Geheel ontopic dus.

Klopt, maar ik citeerde het NSA-stukje, dat voegde niet heel veel toe aan dit onderwerp...

Bovendien is het probleem al opgelost dus "sneller is mijn suggestie op te volgen" geldt al niet meer. Voor een volgende keer natuurlijk wel handig om te weten dus goede input! :)

Offline dendikke

  • Lid
Re: sommige foto's in chrome niet te zien.
« Reactie #8 Gepost op: 2014/05/21, 22:02:51 »
Ik lees dit laatste nu pas en wil toch even zeggen dat een ander mailadres aanmaken geen optie is vermits deze dan toch weer gelezen wordt op dezelfde pc, toch?
Dan weet je nog niet of het aan je pc ligt.
Deze reactie maar ter info op dit al oudere topic van mij.