Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hardy in revisie.  (gelezen 587 keer)

Hardy in revisie.
« Gepost op: 2010/01/15, 02:45:11 »
Elke zoveel keren opstarten loopt Hardy het hele systeem nog eens na. Meestal is er niets aan de hand en start de boel na controle gewoon op, maar nu was dat anders. Wat er precies aan de hand is, weet ik niet (gaat mijn petje meestal te boven), maar er moet het een en ander hersteld worden. Gelukkig startte de boel na het indrukken van de escape toets op, maar hoelang zal dat nog duren?
De vraag is: hoe herstel ik mijn systeem? Heeft iemand hier ervaring mee?

Offline vanadium

  • Lid
Re: Hardy in revisie.
« Reactie #1 Gepost op: 2010/01/15, 10:31:29 »
Je omschrijving is vaag. Ik begrijp dat je systeem nu schijfcontrole doet, telkens als je opstart, maar dat je daarna kunt inloggen en opstarten? De schijfcontrole moet je volledig doorlopen. Daarna zou normaal de controle niet mogen optreden tot na 30 boots of 30 dagen. Die frequentie kan aangepast worden. Voor mijn laptop zet ik de bootfrequentie af, zodat na 30 dagen gecontroleerd wordt onafhankelijk van het aantal keren dat de computer opgestart wordt.

Probeer in elk geval éérst nog eens of het afwachten en de controle volledig zijn werk laten doen, helpt.

Offline ivo

  • Lid
Re: Hardy in revisie.
« Reactie #2 Gepost op: 2010/01/15, 10:36:07 »
+1
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.