Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Google+ open voor iedereen  (gelezen 4415 keer)

Google+ open voor iedereen
« Gepost op: 2011/09/20, 21:10:18 »
Net op CNET gelezen dat googleplus nu open is voor iedereen. Dat betekent dus dat de vervloekte invites niet meer nodig zijn.
openSUSE LEAP KDE
Kubuntu

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #1 Gepost op: 2011/09/20, 23:59:20 »
Ik heb nooit een invite nodig gehad en ik moest opletten dat ik niet er aan vast zat.

Snap nog niet hoe het werkt en ik vind het net als Facebook niet overzichtelijk.
Ik heb op wat Google + sites gekeken maar voor mij is het een doolhof van dingen waar ik niets van begrijp.
« Laatst bewerkt op: 2011/09/21, 00:01:07 door emiel1976 »

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #2 Gepost op: 2011/09/21, 00:25:01 »
Google+ is een verademing, vergeleken met zwarte gaten als Facebook en (in mindere mate) Hyves. Goed nieuws!

Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #3 Gepost op: 2011/09/21, 00:28:21 »
Google+ is een verademing, vergeleken met zwarte gaten als Facebook en (in mindere mate) Hyves. Goed nieuws!

+1 Maar toch gebruik ik het nog niet, want nog bijna niemand die ik ken heeft Google+.

Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #4 Gepost op: 2011/09/21, 00:48:35 »
Heb al een google account maar toen ik me wilde aanmelden werd gevraagd of ik de Google+ wilde koppelen aan Picasa web albums. De enige opties waren annuleren of koppelen, dus schijnbaar is dat verplicht?  ???

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #5 Gepost op: 2011/09/21, 07:20:24 »
Google+ is een verademing, vergeleken met zwarte gaten als Facebook en (in mindere mate) Hyves. Goed nieuws!

+1 Maar toch gebruik ik het nog niet, want nog bijna niemand die ik ken heeft Google+.
Dan neem ik toch een account, heb je alvast 1 vriend :P

Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #6 Gepost op: 2011/09/21, 10:22:40 »
Ik vraag mij af hoe de strijdom gebruikers tussen Facebook en Google+ gaat lopen. Facebook heeft natuurlijk de meeste gebruikers en tot nu toe een soort synoniem voor sociale media, maar Google is nu ook niet de slechtste kwa marketing. Zeker nu een groot deel van de computergebruikers Google als zoekmachine gebruikt en ik vandaag zo een mooie grote blauwe pijl naar het "+Jij" knopje kreeg, denk ik dat ze toch ook heel wat geïnteresseerden naar zich toe zullen trekken.
Ze hebben ook meer grote sites in hun handen, zoals Youtube. Als ze daar ook de grote donkere balk implementeren, dan is het maar een kwestie voordat alles, Google+/GMail/YouTube aan elkaar hangen, wat eventueel ook nieuwe gebruikers gaat opleveren. Ik ben benieuwd hoe ver ze zullen gaan.

Offline Tom

  • Lid
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #7 Gepost op: 2011/09/21, 12:08:32 »
Een korte tweet op Twitter is voor mij persoonlijk genoeg.
Juist dat eventueel aan elkaar hangen maant mij toch tot enige voorzichtigheid.
« Laatst bewerkt op: 2011/09/21, 12:10:32 door Wanda »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #8 Gepost op: 2011/09/21, 12:16:01 »
Heb al een google account maar toen ik me wilde aanmelden werd gevraagd of ik de Google+ wilde koppelen aan Picasa web albums. De enige opties waren annuleren of koppelen, dus schijnbaar is dat verplicht?  ???
Dat viel mij ook al op. En dan kunnen anderen je ook weer makkelijk taggen in hun foto's ofzo? Zonder dat je daar zelf invloed op hebt... Ik vind het maar onduidelijk en vaag.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline Idroy

  • Lid
    • yddegraaf
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #9 Gepost op: 2011/09/21, 12:23:18 »
Er zit nog steeds een minimum age limit op van 18+. Toendat ik de invite kreeg heb ik mijn echte geboortedatum gegeven, en nu kan ik nog niet ervoor aanmelden. Naja maar een jaartje wachten :P. Aan de ene kant wel goed dat ze het doen.
Wil jij ook graag bijdragen aan Ubuntu NL? Kijk eens bij Mwanzo!

Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #10 Gepost op: 2011/09/21, 12:35:26 »
Voorlopig effe niet,heb net een maand geen facebook en Hyves meer.Alleen twitter heb ik,dat dekt de lading. :)
Kubuntu 20.04

Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #11 Gepost op: 2011/09/21, 14:30:06 »
Google+ is een verademing, vergeleken met zwarte gaten als Facebook en (in mindere mate) Hyves. Goed nieuws!

+1 Maar toch gebruik ik het nog niet, want nog bijna niemand die ik ken heeft Google+.
Dan neem ik toch een account, heb je alvast 1 vriend :P

Haha, ik vind het prima :D

Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #12 Gepost op: 2011/09/21, 14:32:31 »
Anders kunnen we een topic maken waar ubuntu-nl leden accounts kunnen uitwisselen? :)

Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #13 Gepost op: 2011/09/21, 14:32:48 »
Goed idee :)

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #14 Gepost op: 2011/09/21, 14:49:28 »
Google+ is een verademing, vergeleken met zwarte gaten als Facebook en (in mindere mate) Hyves. Goed nieuws!

+1 Maar toch gebruik ik het nog niet, want nog bijna niemand die ik ken heeft Google+.
Dan neem ik toch een account, heb je alvast 1 vriend :P
En wat voor vriend: zo'n échte digitale, niet zo'n nepper van vlees-en-bloed.  =D

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #15 Gepost op: 2011/09/21, 15:43:19 »
Google+ is een verademing, vergeleken met zwarte gaten als Facebook en (in mindere mate) Hyves. Goed nieuws!

+1 Maar toch gebruik ik het nog niet, want nog bijna niemand die ik ken heeft Google+.
Dan neem ik toch een account, heb je alvast 1 vriend :P

Haha, ik vind het prima :D
Geprobeerd: Je bent te jong. Ja zeg, hallo, wat willen ze nou??? De meeste gebruikers van sm zijn toch onder de 18 >:(

Offline Idroy

  • Lid
    • yddegraaf
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #16 Gepost op: 2011/09/21, 15:46:16 »
Tjah, ik weet het niet, ik ben ook nog te jong (jaartje maar...), het maakt mij niet zo veel uit. Bijna niemand gebruikt het nog die ik ken. Het heeft als voordeel dat je niet overal kinderen domme berichten ziet spammen.
Wil jij ook graag bijdragen aan Ubuntu NL? Kijk eens bij Mwanzo!

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #17 Gepost op: 2011/09/21, 15:47:23 »
Geprobeerd: Je bent te jong. Ja zeg, hallo, wat willen ze nou??? De meeste gebruikers van sm zijn toch onder de 18 >:(

Huh?  ???  :P

Overigens: dan geef je toch gewoon een andere leeftijd op....  =D

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #18 Gepost op: 2011/09/21, 15:47:43 »
*kuch*kijkt naar gijsbert*kuch*
SM=Social media ;)

Ja, maar dan moet ik weer een ander google account aanmaken, en daar heb ik niet zoveel zin in, eentje is wel genoeg :P

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #19 Gepost op: 2011/09/21, 15:51:04 »
*kuch*kijkt naar gijsbert*kuch*
SM=Social media ;)

Die afkorting betekent ook nog weleens wat anders....  XD  XD  XD

Als ik jou was, zou ik die afkorting niet meer gebruiken voor sociale media.
« Laatst bewerkt op: 2011/09/21, 15:53:12 door Pjotr »

Offline Idroy

  • Lid
    • yddegraaf
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #20 Gepost op: 2011/09/21, 15:53:52 »
 XD

Ik dacht al... hmmm waar zou die "sm" nog meer voor kunnen staan.
Wil jij ook graag bijdragen aan Ubuntu NL? Kijk eens bij Mwanzo!

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #21 Gepost op: 2011/09/21, 15:54:52 »
Woeps, zie ik nu ook :-[ XD

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #22 Gepost op: 2011/09/21, 17:03:17 »
Hahahaha ze willen je nergens hebben, niet op campings in restaurants en nu ook niet op het internet.
Ook facebook wil van ze af en dat was niet moeilijk om de kinderen te vinden want ze keken gewoon op de pagina van ene Bieber. XD

Jammer want ik wou Google+ nemen om jou toe te kunnen voegen maar dat zal dus niet lukken.
Opletten dat ze je hier op het forum gaan weren.

Mag je nog wel op Twitter?

Anders hier wat nieuws.
Vistaus zit niet op te letten in de les. Hij is aan het twitteren en nog wel in het Engels onder de les nederlands. Foei Vistaus, opletten in de les.
Dan iemand waarvan ik de naam niet noem omdat hij zich zou moeten schamen.
Iemand met een VWO diploma die gezakt is voor het theorie examen voor de auto en daarbij met trots verteld dat hij niet geleerd heeft.
Dan iemand die al een uur op de wc zit omdat blijkbaar iets dwars zit.
Iemand die tijdens de aardbeving doodsangsten had en bang was dat de wereld verging.
Een kip overleden bij iemand achter in de tuin.

Hopelijk ben je nu op de hoogte.
Ik wil wel Google+ gaan volgen voor je zodat je op de hoogte bent van wat er allemaal gebeurd.

O SM op die leeftijd is al veel langer verboden.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #23 Gepost op: 2011/09/21, 17:08:10 »
@emiel: heb je gezichtenboek(jaja, letterlijk vertaald :rolleyes:) dan? Dat heb ik wel :P

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Google+ open voor iedereen
« Reactie #24 Gepost op: 2011/09/21, 17:09:26 »
@emiel: heb je gezichtenboek(jaja, letterlijk vertaald :rolleyes:) dan? Dat heb ik wel :P

Ja dat heb ik.