Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ITunes via Wine  (gelezen 907 keer)

Offline gerret38

  • Lid
ITunes via Wine
« Gepost op: 2012/08/22, 15:09:37 »
Ik heb de ITunes-map naar .wine program files gecopieerd.
Als ik ITunes via Wine wil starten krijg ik Apple Aplication Support was not found.Waar kan ik die vinden.

Re: ITunes via Wine
« Reactie #1 Gepost op: 2012/08/22, 15:20:45 »
Ten eerste: Wine is geen wondermiddel, er zijn programma's die echt alleen onder Windows werken. Mappen blind kopiƫren van je Windowsinstallatie naar Wine lijkt me iig niet de beste oplossing. Wil je meer informatie over een bepaald programma in Wine, kijk in hun AppDB: http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&iId=1347

Re: ITunes via Wine
« Reactie #2 Gepost op: 2012/08/22, 18:05:13 »
Je kunt beter gewoon Rhythmbox gebruiken, of, als het echt moet, iTunes in Virtualbox.

Re: ITunes via Wine
« Reactie #3 Gepost op: 2012/08/22, 20:09:20 »
Als je WineHQ erop raadpleegt lijkt mij de combinatie Wine en iTunes geen succes, hoewel een mager brons.
Er zijn betere Ubuntu oplossingen, denk aan Audacius, Radiotray en de onvolprezen Rhythmbox zoals Cumulus al aangeeft.

Programma's installeren onder wine is een beetje weird.
--- Zoek wine op in je menu.
--- Ga naar: "Wine programma's verwijderen".
--- Kies voor installeren.

Ja kom daar maar eens op. Beetje vreemd maar dit is wel de weg.
Xubuntu 15.04

Re: ITunes via Wine
« Reactie #4 Gepost op: 2012/08/23, 00:00:04 »
Als je WineHQ erop raadpleegt lijkt mij de combinatie Wine en iTunes geen succes, hoewel een mager brons.
Er zijn betere Ubuntu oplossingen, denk aan Audacius, Radiotray en de onvolprezen Rhythmbox zoals Cumulus al aangeeft.

Programma's installeren onder wine is een beetje weird.
--- Zoek wine op in je menu.
--- Ga naar: "Wine programma's verwijderen".
--- Kies voor installeren.

Ja kom daar maar eens op. Beetje vreemd maar dit is wel de weg.

Hoezo, je kunt toch gewoon op een .exe dubbelklikken? Ik hanteer nooit de door jou genoemde werkwijze.

Re: ITunes via Wine
« Reactie #5 Gepost op: 2012/08/24, 10:55:33 »
als je ituns voor je ipod nodig hebt, is het better om van bashee of Rhythmbox gebruik te maken.
maar als je je iphone wilt aansluiten is het beste een daul boot met windwos xp of 7 te gebruiken.
Groeten, Omega.

Desktop 1: PowerMac G5                         Laptop 1: Asus Pro55s
iPhone 4 8GB                   IPOD Classic 80GB