Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: screensaver  (gelezen 241 keer)

Offline HWE64

  • Lid
screensaver
« Gepost op: 2016/07/20, 16:16:57 »
Hallo, ik heb volgende probleem: De screensaver werkt bij mij niet en als ik hem via het wiskermenu naar vooren haal krijg ik de teksten te zien wat in de bijlage staat. Accepteer ik alles dan komt na ingestelde tijd wel het beeld op zwart en daarna de screensaver. Ik heb dual boot W10 en Xubuntu 16.04. Ik had eerst Ubuntu maar dat is met de livestick fout gegaan. Ik heb daarna van ron een commando gekregen om Xubuntu er overheen te plaatsen. Voordat ik in hoef te loggen kan ik nog een keuze maken tussen Ubuntu, xfce sessie of Xubuntu sessie. Bij mij blijft hij altijd op Xubuntu staan. Ik kan ook de Klok en datum  volgorde volgens de lijst van pjotr niet aanpassen. Heeft dit misschien te maken dat een bepaalde combinatie van Ubuntu en Xubuntu niet samen gaan?
Wie weet hier een oplossing voor?
Henk
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)