Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Welke torrent voor Feisty fawn ubuntu 7.04  (gelezen 1640 keer)

Offline deViking

  • Lid
Welke torrent voor Feisty fawn ubuntu 7.04
« Gepost op: 2007/03/18, 17:31:18 »
Al ik op torrent.ubuntu.com kijk, zie ik 10 maal "feisty-alternate-i386.iso" staan. Wie kan mij vertellen welke ik kan downloaden om de versie 7.04 met Gnome te kunnen installeren.

Met vriendelijke groet en in afwachting van een antwoord,


de Viking

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Welke torrent voor Feisty fawn ubuntu 7.04
« Reactie #1 Gepost op: 2007/03/18, 19:27:11 »
Dat ligt er aan, wat voor computer je hebt ........
Wanneer je een "gewone" PC hebt, dan moet je de X86 versie hebben ,,,,,
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.


Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Welke torrent voor Feisty fawn ubuntu 7.04
« Reactie #3 Gepost op: 2007/03/18, 19:37:53 »
Je antwoord binnen een minuut! :P
Heel veel sneller dan dat kan bijna niet :)

Ik was toevallig net op hetzelfde moment aan het kijken waar ik de nieuwe Feisty cd vandaan kon halen ;)

Offline Martin

  • Lid
Welke torrent voor Feisty fawn ubuntu 7.04
« Reactie #4 Gepost op: 2007/03/18, 19:42:26 »
Er wordt altijd overal afgeraden om de AMD 64 bit versie te nemen, waarom is dat eigelijk?
Want een 64bit OS op een AMD64 is toch sneller dan een 32bit OS op een AMD64?

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Welke torrent voor Feisty fawn ubuntu 7.04
« Reactie #5 Gepost op: 2007/03/18, 20:01:38 »
Voor 64 bits zijn er nog maar weinig programma's beschikbaar. Onder andere is er geen Adobe Flash Player voor. Helaas.....

Welke torrent voor Feisty fawn ubuntu 7.04
« Reactie #6 Gepost op: 2007/03/18, 21:14:26 »
Ik heb geprobeerd de link van Johanvd te gebruiken maar ik kreeg steeds de melding met KTorrent en Azureus dat deze file niet te open is, ik ben even verder gaan zoeken en kan hieronder een link plaatsen die bij mij wel werkt. Misschien hebben andere net als ik problem met de link van Johanvd.

Hier dus een andere link die voor mij en wellicht andere ook werkt.

http://cdimage.ubuntu.com/releases/feisty/herd-5/

Nu nog maar even meteen een vraag stellen:
Is het ook mogelijk om je bestaande Ubuntu 6.10 op te waarderen naar Feisty en (ik ben er bijna zeker van) hoe doe je dat?
Kan iemand de commandoś\'s die je daar voor uit moet voeren hier onder neerzetten a.u.b.

Thanks a lot.
Groetz, Robert.
2009... het is alweer bijna voor bij. Ik geniet nog elke dag van Ubuntu. Natuurlijk heb ik ook een ander OS maar Ubuntu blijft voor mij de Nummer 1. :-)

Offline profoX

  • Lid
    • wesley
    • Lionslink
Welke torrent voor Feisty fawn ubuntu 7.04
« Reactie #7 Gepost op: 2007/03/18, 23:29:00 »
Citaat van: pjotr123
Voor 64 bits zijn er nog maar weinig programma's beschikbaar. Onder andere is er geen Adobe Flash Player voor. Helaas.....
Dat wordt trouwens veroorzaakt door commerciële en gesloten broncode. Alle open source projecten hebben reeds een perfect werkende 64bit variant. Helaas is dat niet zo voor Flash Player, Skype, Wine, w32codecs... Vaak is er wel een manier om deze werkend te krijgen onder 64bit, maar dat is niet weggelegd voor beginners. (werken met chrooted omgevingen enzo)

Citaat van: robertvroegop
Is het ook mogelijk om je bestaande Ubuntu 6.10 op te waarderen naar Feisty en (ik ben er bijna zeker van) hoe doe je dat?
Kan iemand de commandoś\'s die je daar voor uit moet voeren hier onder neerzetten a.u.b.
Dat kan! maar Feisty Fawn is voorlopig nog niet beschikbaar als officiële release. Hij zit bijna in het bétastadium. Als je hem NU al wil hebben, dan kan je dit commando gebruiken:

gksu "update-manager -d"

als de versie volledig is gereleased dan zou

gksu "update-manager -c"

volstaan om te upgraden.

D gebruik je dus om naar de volgende (nog niet helemaal stabiele) versie te upgraden en C om naar de volgende stabiele versie te upgraden.
Human Knowledge Belongs To The World -- Antitrust (2001)
Nederlandstalige Ubuntu documentatie van Ubuntu-NL (wiki)

Welke torrent voor Feisty fawn ubuntu 7.04
« Reactie #8 Gepost op: 2007/03/19, 09:30:38 »
Citaat van: profoX
Dat kan! maar Feisty Fawn is voorlopig nog niet beschikbaar als officiële release. Hij zit bijna in het bétastadium. Als je hem NU al wil hebben, dan kan je dit commando gebruiken:

gksu "update-manager -d"

als de versie volledig is gereleased dan zou

gksu "update-manager -c"

volstaan om te upgraden.

D gebruik je dus om naar de volgende (nog niet helemaal stabiele) versie te upgraden en C om naar de volgende stabiele versie te upgraden.
Bedankt voor deze commando's, maar ik zie dat ik nog maar beter even kan wachten. De commando's heb ik genoteerd en wanneer het dan zover is dan zal ik ze gebruiken.
2009... het is alweer bijna voor bij. Ik geniet nog elke dag van Ubuntu. Natuurlijk heb ik ook een ander OS maar Ubuntu blijft voor mij de Nummer 1. :-)