Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: xubuntu (7.10) veranderen van player in firefox  (gelezen 764 keer)

Offline Hij

  • Lid
xubuntu (7.10) veranderen van player in firefox
« Gepost op: 2007/12/16, 21:09:36 »
Ik heb net xubuntu 7.10 geinstallerd op een oude pc die ik nog had staan. Werkt perfect!
Nu wil ik op ww.uitzendinggemist.nl kijken en krijg ik een melding dat ik een player moet kiezen. Ik heb voor de eerste gekozen (xine), ik was nog aan het twijfelen om niet gewoon totem te pakken (die default is in ubuntu).
Nu werkt het perfect, krijg mooi beeld, alleen krijg ik geen volledig beeld. Dus niet beeld vullend.
Nu wil ik wisselen van player voor firefox, maar dat lukt me niet.
Ik heb al bij preferences gekeken en dan bij file types, daar heb ik alles op default gezet (movie player), maar ik blijf xine krijgen.
Weet iemand hoe ik opnieuw die wizzard (oei wat een windows woord ;)) krijg?
Alvast bedankt

Offline Double12

  • Lid
xubuntu (7.10) veranderen van player in firefox
« Reactie #1 Gepost op: 2007/12/16, 21:44:53 »
Volgens mij is het niet echt een keuzemenu of een wizard. Hij vraagt welke plugin, van welk video-programma je wilt installeren.
Dat installeren kan dus achteraf ook gewoon met de Synaptic pakketbeheerder:
Start Synaptic, herlaad de pakketlijst en zoek het pakket totem-mozilla. Installeer die!

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
xubuntu (7.10) veranderen van player in firefox
« Reactie #2 Gepost op: 2007/12/16, 21:53:11 »
Ook geen volledig scherm wanneer je de "f" intypt ?
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline Hij

  • Lid
xubuntu (7.10) veranderen van player in firefox
« Reactie #3 Gepost op: 2007/12/16, 22:32:01 »
Citaat van: Double12
Volgens mij is het niet echt een keuzemenu of een wizard. Hij vraagt welke plugin, van welk video-programma je wilt installeren.
Dat installeren kan dus achteraf ook gewoon met de Synaptic pakketbeheerder:
Start Synaptic, herlaad de pakketlijst en zoek het pakket totem-mozilla. Installeer die!
Thanks dit was het! Had ik zelf ook kunnen bedenken, maar kwam er niet op! Soms is het wel makkelijk om het dan even te vragen.

Citaat van: r0n.
Ook geen volledig scherm wanneer je de "f" intypt ?
Slimme opmerking! Maar nee het hielp niet. Had natuurlijk ook kunnen werken, want ik had het niet geprobeerd.

Mensen alweer heel erg bedankt!!!