Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: user profiel gewijzigd maar ik kan niet terug  (gelezen 500 keer)

Offline molly w

  • Lid
user profiel gewijzigd maar ik kan niet terug
« Gepost op: 2014/02/25, 17:00:10 »
Mijn userprofiel heb ik gewijzigd van custum in administrator. Maar nu kan ik niet terug naar custom. Hoe kom ik terug?

Offline vanadium

  • Lid
Re: user profiel gewijzigd maar ik kan niet terug
« Reactie #1 Gepost op: 2014/02/25, 19:02:11 »
Maak je geen zorgen: je kan dat gerust op administrator laten staan als dit je eigen PC is. "Custom" wordt het als je specifieke instellingen van het gebruikersaccount aanpast, maar ik denk niet dat dat zonder de commandolijn kan gedaan worden. In Instellingen - Gebruikersaccounts kan je tussen "Standaard" en "Administrator" kiezen. Je moet op je computer minstens één administrator account hebben.

Offline molly w

  • Lid
Re: user profiel gewijzigd maar ik kan niet terug
« Reactie #2 Gepost op: 2014/02/27, 09:51:21 »
Maak je geen zorgen: je kan dat gerust op administrator laten staan als dit je eigen PC is. "Custom" wordt het als je specifieke instellingen van het gebruikersaccount aanpast, maar ik denk niet dat dat zonder de commandolijn kan gedaan worden. In Instellingen - Gebruikersaccounts kan je tussen "Standaard" en "Administrator" kiezen. Je moet op je computer minstens één administrator account hebben.

OK, dat laat ik het maar even zo. Zal mijn zoon vragen of hij met opzet mij als 'custom' heeft ingesteld