Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Vragen over K3b  (gelezen 1970 keer)

Offline Jos

  • Lid
Re: Vragen over K3b
« Reactie #25 Gepost op: 2017/05/26, 19:29:11 »
"Dat is een punt ten persoonlijke titel."

Van veel mensen.

Re: Vragen over K3b
« Reactie #26 Gepost op: 2017/05/26, 19:47:34 »
Citaat
Wat betreft het mengen van werkomgevingen:

Je schreef: "Daarin ben je niet anders dan velen." Dan is dus het door elkaar gebruiken van verschillende werkomgevingen voor een hoop gebruikers niet duidelijk, met als gevolg dat er ook een hoop problemen ervaren worden. Dat zal toch niet de bedoeling van de makers zijn! Zou dat niet anders kunnen?

@ Jos,

Dat is voor heel veel beginnelingen zo en dat zal nu nog zo zijn...
Eenmaal je wat bedrevener bent in het gebruik van een 'Linux-gestuurd besturingssysteem' dan kijk je daar anders tegenaan.
Je maakt, hopelijk, voor jou besturingssysteem, de beste keuze.
Voorzichtigheid is "de moeder van de porseleinen winkel" en daar moeten we niet 'licht' over heen gaan.
Bedachtzaam vooruit gaan.  ;)
 
En, vooral genieten van een fijn 'Linux-gestuurd besturingssysteem'.
Ik denk dat, voor jou, de keuze reeds vast staat.= Géén K3b, zoals ik al heb gelezen...
Fijn om daarover eens van gedachten te wisselen...

Bij leven en welzijn, tot, ...

Groet,
spievensterke.
Maté - Rolling Release 64bit. Test LinuxMint 21.xx.

Offline Jos

  • Lid
Re: Vragen over K3b
« Reactie #27 Gepost op: 2017/05/26, 20:11:29 »
"Dat is voor heel veel beginnelingen zo en dat zal nu nog zo zijn..."

Ik zal het doorvertellen aan de beginnelingen ;-)

Re: Vragen over K3b
« Reactie #28 Gepost op: 2017/05/27, 15:18:26 »
...
Een tijdje geleden hebben wetenschappers ontdekt dat ondernemers tot nu toe dachten dat consumenten het prettig vinden om heel veel keus te hebben (10 Windowsen, 40 soorten jam, 25 soorten kaas...). En ondernemers dachten goeie sier te maken met het aanbieden van heel veel keus. Maar onderzoek bracht aan het licht dat consumenten minder keuze veel prettiger vinden en dan makkelijker tot een keus (=kopen, afname) komen... en minder snel afhaken.

Totaal off-topic maar bedoel je dit? https://www.ted.com/talks/barry_schwartz_on_the_paradox_of_choice?language=nl

Offline Tom

  • Lid
Re: Vragen over K3b
« Reactie #29 Gepost op: 2017/05/27, 21:15:26 »
spievensterke 14:49:07,

Ik gebruik inmiddels Brasero. Dit is voorgeinstalleerd  met Xubuntu. Het bevalt mij goed en kenners zeggen dat voorgeinstalleerde software het minste kans op problemen geeft.

XFburn staat standaard geinstall in Xubuntu ,zover ik weet Brasero niet !.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.