Teams > Forum feedback

Overleggen over promotie

<< < (2/3) > >>

heir4c:
Juist, was even verkeerd, was even te snel en met meerdere zaken tegelijk bezig. Ben laat op het forum gekomen en veel te lezen en te weinig tijd, dus een beetje alles door elkaar, naast elkaar, tegelijk.  =D

Thomas de Graaff:
Het vervangen van de besloten discussiegroepen door openbare forumonderdelen van de werkgroepen events, artwork, en promotie is al in mei besloten. Alle teamgedeelten gaan nu open, en dat heeft de nodige vertraging met zich meegebracht.

Ik weet ook niet precies waarom het nieuwe forumonderdeel promotie er nog niet is, terwijl andere nieuwe forumonderdelen al wel gemaakt zijn, maar het zal binnenkort wel verschijnen.

heir4c:
Het is er al, je kan het alleen niet zien (Ik kan dit wel)

SWAT:

--- Citaat van: Thomas de Graaff op 2010/08/03, 14:39:48 ---Het vervangen van de besloten discussiegroepen door openbare forumonderdelen van de werkgroepen events, artwork, en promotie is al in mei besloten. Alle teamgedeelten gaan nu open, en dat heeft de nodige vertraging met zich meegebracht.
--- Einde van citaat ---
Gezien de samenhang, de deelnemers en het aantal deelnemers, komt er een subforum "Promotie" waarin de "oude" Releaseparties en Events in samengevoegd worden.

Double12: ik heb gewoonweg nog niet alles kunnen uitvoeren tot op heden.

heir4c:
Ge zijt goed bezig SWAT.  :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie