Teams > Forum feedback

Opschonen

(1/1)

partyrabbit:
Tip voor de beheerders.
Misschien toch eens niet meer opschonen.
Door het opschonen worden voorgeschiedenissen verwijderd, waardoor patronen van leden niet meer zichtbaar zijn, en (slechts) REacties  op 'vreemde' acties niet meer te verantwoorden zijn. Waardoor het het woord van de ene tegen de andere wordt, en (groepen) personen de mensen tegen elkaar uit kunnen spelen. Wat voor onnodige onrust zorgt.

Misschien is het beter om zulke reacties uit topics af te spitsen en te bewaren (al dan niet in de forum-admin).
Ook voor jullie wordt het hierdoor ongrijpbaar, met het gevaar dat jullie verkeerde personen 'aan gaan pakken' en veroorzakers met rust laten.

Hiermee is dit zoveelste voorval voor mij klaar. Ik ga weer gewoon verder met dit forum als voorheen.
Mocht ik ooit iets 'verkeerd' doen dan zeg het me gewoon, want dat is niet mijn intentie. Maar kom niet met dit soort verkapte sneaky acties want dat is schijnheilig en kan ik niet serieus nemen.

Ron:
Het leven van een moderator is niet altijd simpel :lol:
Jouw standpunt kan ik begrijpen, maar er is ook een keerzijde.
Ooit is iemand opgestapt, omdat een moderator (ikke dus) de brutaliteit had, om zijn bericht aan te passen i.p.v. te verwijderen, deze man claimde een soort copyright.

Het enige waaraan ik schuldig was, was het plaatsen van leestekens en nieuwe regels, omdat hij een bericht had geschreven over 10 regels, als één lange zin, waardoor het totaal onleesbaar en onbegrijpbaar was.


--- Citaat van: Partyrabbit ---Mocht ik ooit iets 'verkeerd' doen dan zeg het me gewoon, want dat is niet mijn intentie.
--- Einde van citaat ---
Daar houd ik je aan, dan begrijpen wij elkaar.........

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie