Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (Opgelost) Hyperlinks  (gelezen 812 keer)

Offline hadego

  • Lid
(Opgelost) Hyperlinks
« Gepost op: 2014/02/25, 20:52:52 »
Ik werk met TB en als ik een hyperlink kopieer om in een mail te plakken dan wordt deze hyperlink niet blauw en is dus niet aanklikbaar.
Als ik dezelfde hyperlink bijv eerst naar Libreoffice writer kopieer en vandaar uit kopieer naar TB mail dan wordt de hyperlink wel blauw en direkt aanklikbaar.

Wie weet hier een oplossing voor ?

Hoor graag
« Laatst bewerkt op: 2014/02/25, 21:21:46 door hadego »

Offline vilamar

  • Lid
Re: Hyperlinks
« Reactie #1 Gepost op: 2014/02/25, 20:58:45 »
Gebeurt dit ook als je de mail verstuurd hebt?
Stuur even een mail met een hyperlink naar jezelf, dan zou die blauw moeten zijn.

Dit zou ook zo moeten zijn als je de bewuste mail opslaat als concept, en terug opent.

 

Offline hadego

  • Lid
Re: Hyperlinks
« Reactie #2 Gepost op: 2014/02/25, 20:59:16 »
Ik werk met TB en als ik een hyperlink kopieer om in een mail te plakken dan wordt deze hyperlink niet blauw en is dus niet aanklikbaar.
Als ik dezelfde hyperlink bijv eerst naar Libreoffice writer kopieer en vandaar uit kopieer naar TB mail dan wordt de hyperlink wel blauw en direkt aanklikbaar.

De browser in FF

Wie weet hier een oplossing voor ?

Hoor graag

Offline hadego

  • Lid
Re: Hyperlinks
« Reactie #3 Gepost op: 2014/02/25, 21:03:31 »
@ vilamar

als ik de mail naar mezelf stuur ( wel een ander email adres) dan is de link wel blauw


Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Hyperlinks
« Reactie #4 Gepost op: 2014/02/25, 21:19:37 »
Zo werkt Thunderbird, de hyperlink wordt (pas) aanklikbaar als je het bericht verstuurd (of opslaat als concept).
Unlike some other email programs, Thunderbird does not create a clickable link when you are composing a message and add a hyperlink.
Klik links bovenin op Documentatie

Offline hadego

  • Lid
Re: (Opgelost) Hyperlinks
« Reactie #5 Gepost op: 2014/02/25, 21:22:19 »
O.K. duidelijk.

Bedankt