Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Aankondiging: ubuntu installatiefeestje  (gelezen 2924 keer)

Aankondiging: ubuntu installatiefeestje
« Gepost op: 2007/06/06, 09:40:57 »
Op zaterdag 9 juni 2007 zal in het Geuzenhuis te Gent (Kantienberg 9) een installatiefeestje gehouden worden van Ubuntu. Dit feestje wordt georganiseerd door de Oostvlaamse afdeling van de Humanistisch-Vrijzinnige Vereniging, maar staat open voor iedereen die geïnteresseerd is. Om 9.30 uur is er onthaal met koffie en koeken voorzien, vanaf 10 uur tot 12.30 uur zal het eigenlijke installatiefeestje doorgaan. De toegang is gratis, inschrijven op voorhand is wel aangewezen.

Er zijn een aantal pc’s voorzien, die eigendom zijn van een school, waar Ubuntu op geïnstalleerd zal worden. Op die manier kan er kennis gemaakt worden met Ubuntu. Degenen die meteen een stapje verder willen gaan, kunnen ook hun eigen pc of laptop meebrengen. Ubuntu kan dan in de plaats van of naast Windows geïnstalleerd worden.

Geïnteresseerden kunnen meer informatie bekomen en inschrijven bij Dirk Dekempe of Tine Dekempe via het volgend e-mailadres: hvv.ovl@geuzenhuis.be of via het telefoonnummer 09/222.29.48.

Er zijn momenteel twee of drie mensen voorzien die zullen helpen bij het installeren.  Aangezien we op dit ogenblik slechts een beperkt aantal deelnemers hebben, volstaat dit voorlopig wel, maar indien er nog mensen willen helpen kan u misschien ook best contact opnemen met de bovenstaande personen.

Mensen die graag een beetje reclame maken voor dit evenement: ga gerust uw gang.  Hoe meer mensen we kunnen bereiken, hoe liever.

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Aankondiging: ubuntu installatiefeestje
« Reactie #1 Gepost op: 2007/06/06, 09:54:01 »
Hebt ge deze mededeling al gedaan op de ubuntu-be mailinglist? Zeker doen.
Lijkt me een mooie actie om Ubuntu te promoten.

(topicje hoort meer thuis bij andere topics die over HOSC, computerbeurzen en meetings gaan. Vandaar dat het naar hier verhuisd is)
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Aankondiging: ubuntu installatiefeestje
« Reactie #2 Gepost op: 2007/06/06, 09:56:08 »
Bedankt voor het verplaatsen, Bartek.  Ik wist niet goed waar ik ermee naartoe moest.  Ik heb de mededeling nog niet op de mailinglist gezet, zal dat zo meteen even doen.

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Aankondiging: ubuntu installatiefeestje
« Reactie #3 Gepost op: 2007/06/06, 10:01:11 »
En kunt ge er ook een linkje bijdoen?
Op de site van HVV vind ik niet direct meer info erover.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Aankondiging: ubuntu installatiefeestje
« Reactie #4 Gepost op: 2007/06/06, 10:02:22 »
Erg leuk initiatief!

Aankondiging: ubuntu installatiefeestje
« Reactie #5 Gepost op: 2007/06/06, 10:08:38 »
Citaat van: bartek
En kunt ge er ook een linkje bijdoen?
Op de site van HVV vind ik niet direct meer info erover.
Ze hebben zelf blijkbaar nog geen online-reclame gemaakt.  Ik heb er gisteren ook nog eens achter gevraagd.  Dus ik ben bang dat de aankondiging op het forum, mijn blog en de mailinglist het enige is dat je online kan vinden voorlopig ... :-(

Monstrox

  • Gast
Aankondiging: ubuntu installatiefeestje
« Reactie #6 Gepost op: 2007/06/12, 06:41:10 »
Hoe is het gegaan?

Offline slowfox

  • Lid
Aankondiging: ubuntu installatiefeestje
« Reactie #7 Gepost op: 2007/06/12, 10:52:56 »
jammer, niet gezien, eindelijk eens wat in mijn buurt en dan mis ik het nog,
volgende keer beter.

Aankondiging: ubuntu installatiefeestje
« Reactie #8 Gepost op: 2007/06/12, 11:32:20 »
Spijtig, ik had er ook graag bij geweest! Ah, en volgende keer dan maar :)

Aankondiging: ubuntu installatiefeestje
« Reactie #9 Gepost op: 2007/06/13, 11:46:41 »
Citaat van: Monstrox
Hoe is het gegaan?
Ik was er zelf door familiale omstandigheden niet bij, maar het was naar het schijnt wel een succes.

Een beetje chaotisch naar organisatie, maar veel mensen die echt geïnteresseerd waren in Ubuntu en ermee aan de slag willen, heeft men mij verteld.