Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Incheckprobleem(opgelost,aangekomeñ)  (gelezen 1890 keer)

Offline gwatte

  • Lid
Incheckprobleem(opgelost,aangekomeñ)
« Gepost op: 2011/09/14, 10:01:52 »
ik weet niet waar de fout zit.Zijn het de <  >die er een andere email van maken.Is mijn email van de laptop niet juist.Vervormt Thunderbird de emails?Zit de fout bij Cheaptickets.be.Ben ik beginneling?
In ieder geval de boardingpassen zijn uitgeprint via het callcenter van cheaptickets.Die hadden dan weer een andere email dat ik moest invullen bij de vlieger.
Stillaan krijgt men bang dat je niet op reis geraakt.Als surplus land ik in BCN ipv Gerona. O0
Bij XP had ik 1 hotmail adres en daar lukte tickets kopen en inchecken een beetje vlotter.
« Laatst bewerkt op: 2011/09/21, 14:33:50 door gwatte »

Offline ThomasN

  • Lid
Re: Incheckprobleem
« Reactie #1 Gepost op: 2011/09/14, 10:38:22 »
ik weet niet waar de fout zit.(...)

Zou je eerst eens uit kunnen leggen wat er fout is gegaan? Na het lezen van je startbericht hebben wij hier nog geen idee waar je het over hebt. Ik begrijp dat je een vlucht hebt geboekt via cheaptickets.be. Wat is er fout gegaan? Ziet een e-mail er anders uit dan je verwacht had? Zou je daar misschien een (evt. geanonimiseerde) screenshot van kunnen plaatsen?

Re: Incheckprobleem
« Reactie #2 Gepost op: 2011/09/14, 10:52:02 »
Wat precies het probleem is zie ik ook niet. Ook onder Ubuntu kun je gewoon bij je Hotmail-inbox als het goed is, via webmail (https://login.live.com/).

Offline gwatte

  • Lid
Re: Incheckprobleem
« Reactie #3 Gepost op: 2011/09/14, 16:49:58 »
Als ik iemand vond die de 1 en enige hotmail kon plaatsen op mijn laptop dat zou ferm zijn.Nu staat er een gmail op en nog een gmail.Als je de email opstelt kan je kiezen.Ze hebben gewoon van mijn naam een emailadres gemaakt waarmee geboekt is.Nu is dat een puinhoop.Waar de fout ontstaan is.....???? :evil:
Dus alles buiten en 1 enkel hotmailadres erop.
Zondag ben ik weg.

Re: Incheckprobleem
« Reactie #4 Gepost op: 2011/09/14, 17:09:01 »
Ik snap er nogsteeds niks van om eerlijk te zijn.
Desktop:
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q8300 @ 2.50GHz × 4, Geheugen: 3.9Gb, GPU: nVidia 220GT OS: Windows 7 64 bit / Ubuntu 12.04 64 bit
Notebook:
Processor: Intel® Core™ i7-4700MQ, Geheugen: 8Gb, GPU: nVidia GTX765m (met Optimus) OS: Windows 8 64 bit / Elementary OS Luna 64 bit

Offline gwatte

  • Lid
Re: Incheckprobleem
« Reactie #5 Gepost op: 2011/09/14, 22:51:12 »
Als je de boardingpas (online inchecken) wil printen dan wordt er gevraagd naar het email adres waarmee geboekt is.Door een fout bij Cheap tickets (mijn naam als email doorgezonden naar Ryanair) geraakten we niet binnen bij Rynair online check in.Telefonisch in verbinding met cheap tickets heb ik kunnen inchecken bij Ryanair.
Iedereen kan volgen?
Daarom ga ik 1 enkele email gebruiken.De rest weg.Zoals genoemd zou Webmail met Windows Live Hotmail werken.

Offline gwatte

  • Lid
Re: Incheckprobleem
« Reactie #6 Gepost op: 2011/09/16, 23:19:36 »
Vandaag heb ik Webmail geinstalleerd.Je tikt hotmail aan en ziedaar hij gaat rechtstreeks naar Windows Live Hotmail zonder enige andere handeling.Niks,geen account invullen.Als ik terug uit congé ben dan verwijder ik de gmailaccounts zodat er geen vergissing meer mogelijk zijn.Spijtig van de fora waarvoor ze dienen.