Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoe muziek transporteren?  (gelezen 1853 keer)

Gabbertje

  • Gast
Hoe muziek transporteren?
« Gepost op: 2012/01/09, 16:10:38 »
Op mijn pc heb ik in mijn persoonlijke map muziek opgeslagen,nu wil ik dat overzetten naar een 16 gb minidisc voor in mijn smartphone,heb al zitten kijken hoe het moet maar kom er niet uit.
Ik vermoed dat het kinderlijk eenvoudig is ???soms ben ik nog een beetje een digibeet,dus alsjeblieft eenvoudig uitleggen ,alvast hartelijk dank voor je reactie!!

Gabbertje

  • Gast
Re: Hoe muziek transporteren?
« Reactie #1 Gepost op: 2012/01/09, 16:39:54 »
Sorry mijn informatie was niet volledig:het micro sd kaartje zit in een zogenaamde cardreader die dmv usb plug op mijn pc kan worden aangesloten

Offline liawim

  • Lid
Re: Hoe muziek transporteren?
« Reactie #2 Gepost op: 2012/01/09, 17:05:14 »
kwestie van de map kopieren(rechtermuisknop).
naar je sd kaart gaan (rechtermuisknop) en dan plakken. ;)

Gabbertje

  • Gast
Re: Hoe muziek transporteren?
« Reactie #3 Gepost op: 2012/01/09, 17:13:11 »
Ja zover was ik ook ,maar dat lukt dus niet,muziekmap selecteren en copyeren met rechtermuisknop lukt wel,maar dan in het linkerzijpaneel staat de cardreader aangegeven,maar kan er op rechtsklikken wat ik wil ik krijg niet een dropmenu met plakken
tevoorschijn

Offline Mikkel

  • Lid
Re: Hoe muziek transporteren?
« Reactie #4 Gepost op: 2012/01/09, 17:36:12 »
........in het linkerzijpaneel staat de cardreader aangegeven,maar kan er op rechtsklikken wat ik wil ik krijg niet een dropmenu met plakken tevoorschijn

Is toch een kwestie van plakken in de rechter kant van het venster? Links op een item klikken betekent toch dat je rechts de inhoud van dat item ziet?  ???

Gabbertje

  • Gast
Re: Hoe muziek transporteren?
« Reactie #5 Gepost op: 2012/01/09, 17:44:46 »
Is toch een kwestie van plakken in de rechter kant van het venster? Links op een item klikken betekent toch dat je rechts de inhoud van dat item ziet? 

ja maar de cardreader staat in het linkerzijpaneel weet niet hoe ik die in het hoofdpaneel moet krijgen
Nog even voor alle duidelijkheid de map met muziek staat rechts in het hoofdpaneel

Offline liawim

  • Lid
Re: Hoe muziek transporteren?
« Reactie #6 Gepost op: 2012/01/09, 18:20:35 »
maar je kan toch vanuit het linker zijpaneel de sd kaart openen?
als het goed is zie je dan diverse mapjes van je smartphone. dan kan je toch gewoon met de rechtermuisknop de map plakken?

Gabbertje

  • Gast
Re: Hoe muziek transporteren?
« Reactie #7 Gepost op: 2012/01/09, 18:38:15 »
maar je kan toch vanuit het linker zijpaneel de sd kaart openen?
als het goed is zie je dan diverse mapjes van je smartphone. dan kan je toch gewoon met de rechtermuisknop de map plakken?

Ja dat deed ik ook ik plakte netjes het mapje muziek erin maar vervolgens staat de muziek niet op het sd kaartje.
Er wordt soms bij al mijn pogingen gevraagd met welk archief ie moet aankoppelen en omdat ik dat niet weet doe ik maar wat al eens gekoppeld met archiefaankoppelaar en ook met rhytmbox zonder resultaat.

Gabbertje

  • Gast
Re: Hoe muziek transporteren?
« Reactie #8 Gepost op: 2012/01/09, 20:14:19 »
Zelf opgelost!!
de muziek bleek helemaal niet meer in die map te zitten,die is(raar maar waar)verdwenen naar mijn externe harddisc,toen ik daar een tijdje geleden een back up van alles maakte.
Ik dacht dat je bestanden dan ook op je pc bleven staan????
Sorry voor de overlast,ik heb nu de muziek vanaf de externe harddisc op de microsd gezet en dat is gelukt he he