Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Logitech ls21 speakers - heel stil geluid en geen bas  (gelezen 2283 keer)

Offline mp

  • Lid
Ik heb vandaag Logitech ls21 luidsprekers gekocht voor mijn laptop. Op de luidsprekers van de laptop zelf krijg ik perfect geluid, maar wanneer ik de Logitech luidsprekers inplug krijg ik een erg stil geluid (zelfs op maximum volume) en uit mijn subwoofer komt helemaal geen geluid.
Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Ik gebruik Ubuntu 9.04 en heb een Dell Latitude E6500, met Intel geluidskaart. Ik heb de hulp op pjotr's computertips al geprobeerd, maar daar helpt niets.
« Laatst bewerkt op: 2010/03/01, 22:02:13 door mp »

Re: Logitech ls21 speakers - heel stil geluid en geen bas
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/01, 20:44:36 »
Het probleem lijkt mij eerder dat de uitgang van jouw laptop niet veel vermogen heeft, waardoor het signaal erg zwak is. Dit kun je gemakkelijk testen door de speakers op een ander apparaat aan te sluiten. Ik weet het niet zeker, zomaar een vermoeden :)

Offline mp

  • Lid
Re: Logitech ls21 speakers - heel stil geluid en geen bas
« Reactie #2 Gepost op: 2010/03/01, 21:08:28 »
Met een hoofdtelefoon kan ik nochtans behoorlijk luid gaan.

(ps: ik heb hier niet meteen een andere pc met gelijkaardige software in de buurt staan.)

Re: [Opgelost] Logitech ls21 speakers - heel stil geluid en geen bas
« Reactie #3 Gepost op: 2010/03/02, 13:55:22 »
Ik zie dat het topic nu [Opgelost] in de titel heeft, is het inderdaad opgelost nu?

motion@home:~$ sudo apt-get install steam

Offline Tom

  • Lid
Re: [Opgelost] Logitech ls21 speakers - heel stil geluid en geen bas
« Reactie #4 Gepost op: 2010/03/02, 14:26:40 »
Denk het , maar als U het zelfde probleem heeft stuur @mp een pb en vraag of hij de oplossing hier wil zetten.
Dan bent U geholpen en een ander misschien ook. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.