Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (opgelost) netwerk zoek sinds her-opnieuw-re-installatie  (gelezen 1215 keer)

Offline rkerklaan

  • Lid
(opgelost) netwerk zoek sinds her-opnieuw-re-installatie
« Gepost op: 2010/02/20, 23:35:44 »
Uhm . . .omdat ik wat geluidsprobleempjes had waar ik helemaal niet meer uit kwam had ik uiteindelijk besloten om Ubuntu maar weer eens helemaal opnieuw te installeren (ik weet het . . .windows-oplossing, maar ik ben nog geen volleerd ubuntero . . nog niet)
Behalve dat die geluidsproblemen nog steeds niet opgelost zijn (ga ik mee verder op ander deel van dit forum) ziet deze PC met hagelnieuwe Ubuntu mn hele netwerk niet. Internetten lukt overigens wel, dus de ethernet aansluiting doet het . . .alleen de gedeelde mappen op de andere PC's op de zelfde router zijn er niet.
Op de andere PC's is de hier-opnieuw-re-installeerde PC ook niet zichtbaar

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEElp a.u.b.

Richard
« Laatst bewerkt op: 2010/02/21, 00:00:54 door rkerklaan »

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: (opgelost) netwerk zoek sinds her-opnieuw-re-installatie
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/24, 15:32:33 »
waarom staat er opgelost in de titel?

Offline rkerklaan

  • Lid
Re: (opgelost) netwerk zoek sinds her-opnieuw-re-installatie
« Reactie #2 Gepost op: 2010/06/05, 14:05:26 »
omdat ik er met hulp van anderen uit gekomen ben. Geen sneer naar dit forum hoor, want ik vind de hulp hier geweldig.

jesse2314

  • Gast
Re: (opgelost) netwerk zoek sinds her-opnieuw-re-installatie
« Reactie #3 Gepost op: 2010/06/05, 14:11:07 »
Oke, we hoeven tegenwoordig niet meer te reageren zo snel los je je problemen hier op XD

Offline rkerklaan

  • Lid
Re: (opgelost) netwerk zoek sinds her-opnieuw-re-installatie
« Reactie #4 Gepost op: 2010/06/29, 11:53:05 »
Het zou mooi zijn als alle problemen als sneeuw voor de zon verdwenen. Maar het gebeurd toch regelmatig dat ik even de hulp van een ervaren ubuntero nodig heb en dan ben ik heel blij met dit forum.