Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Verbinding met draadloos netwerk  (gelezen 14208 keer)

Verbinding met draadloos netwerk
« Reactie #50 Gepost op: 2008/08/13, 21:11:37 »
Nou Allcazar, je uitleg is echt heel duidelijk en gedetailleerd.
Omdat ik zelf de laatste tijd wat sukkelde met m'n draadloos heb ik Wicd maar even uitgeprobeerd.  Bovendien, moest het tegenvallen, zou ik minder snel in paniek slaan... :P
Ik kan dus iedereen geruststellen: het loopt heel vlot.  Van een onderbreking in de verbinding is nauwelijks iets te merken.  Hij sloot automatisch terug aan op mijn eigen netwerk.
Enige (kleine) ding dat niet in je uitleg staat is dat na het verwijderen van NetworkManager, het applet plots niks meer vindt en dan krijg je de mededeling/waarschuwing dat het wordt afgesloten... gewoon wegklikken en niet meer aan denken. ;)

Na heropstarten zonder enige actie te ondernemen terug verbinding met m'n netwerk. Even geklikt op het icoontje en aangevinkt dat hij dit netwerk automatisch moet kiezen...
Dat is alles.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Fred de Leeuw

  • Gast
Verbinding met draadloos netwerk
« Reactie #51 Gepost op: 2008/08/13, 22:48:48 »
Allcazar: BINGO
Superduidelijke uitleg en het werkt perfect.

Dit probleem is OPGELOST en ik dank iedereen die er aan bijgedragen hebben.
Fred

Verbinding met draadloos netwerk
« Reactie #52 Gepost op: 2008/08/13, 23:01:25 »
Wij allemaal wreed content, Fred. :P  :lol:  :lol:

Het was een moeilijke bevalling, maar je hebt er waarschijnlijk veel van geleerd.  Tof dat je bleef volhouden.  Er zijn er voor minder afgehaakt...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Verbinding met draadloos netwerk
« Reactie #53 Gepost op: 2008/08/13, 23:09:24 »
@fred: jij blij wij ook; en...keep on going en laat hier nog vaak van je horen met alles wat je deert.
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood

Offline Allcazar

  • Lid
Verbinding met draadloos netwerk
« Reactie #54 Gepost op: 2008/08/14, 07:03:25 »
@Fred.

Superblij voor jou.   Kan je ook eens vroeg gaan slapen vanaf nu :-)

Ik ga er weekje uit, dus ben eigenlijk zéér tevreden dat dit tot een goed eind is gebracht.  

All
Allcazar

Niets is volledig waar, en zelfs dat niet.