Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: SimEdit voor linux  (gelezen 443 keer)

Offline yJi

  • Lid
SimEdit voor linux
« Gepost op: 2014/11/23, 15:14:07 »
Is er onder de software voor linux ook SimEdit software?
Zo even gekeken in de hele lijst, maar het lijkt erop van niet.

Ik heb er nog eentje voor o.a. ex-XP van Windows van 2008.
Dus vraag ik me af of dit er ook is voor linux of iets dat daar op lijkt.
Dit is een SimEdit versie 1.23 2008.
Misschien iets dat wel onder Wine  kan werken?

Dank alvast voor jullie adviezen.
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Re: SimEdit voor linux
« Reactie #1 Gepost op: 2014/11/23, 15:26:41 »
Bedoel je dit? https://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&iId=10264
Dat lijkt zo te zien te werken onder Wine, behalve dan het overzetten van data. Maar dat gaat met jou oude SimEdit-versie dan ook niet lukken want dat is een limitatie van Wine.

Offline yJi

  • Lid
Re: SimEdit voor linux
« Reactie #2 Gepost op: 2014/11/23, 16:09:46 »
Bedoel je dit? https://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&iId=10264
Dat lijkt zo te zien te werken onder Wine, behalve dan het overzetten van data. Maar dat gaat met jou oude SimEdit-versie dan ook niet lukken want dat is een limitatie van Wine.

Tja, dit is dus inderdaad gelijk aan die jij hierboven beschrijft, geeft dus ook dezelfde of nog meer beperkingen. Want ondanks dat de oude SimEdit v.1.23 wel werkt, leest ie de simkaarten dus niet meer onder Wine.
En om daarvoor XP weer te gaan installeren...
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro