Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wine en browse C:\drive  (gelezen 1701 keer)

Wine en browse C:\drive
« Gepost op: 2008/12/17, 11:38:12 »
Hallo.

Ik heb een paar spellen op de C drive van Wine staan, maar als ik onder Wine "browse C:\drive" aanklik gebeurt er niets zodat ik niet bij deze spellen kom.
Kan ik deze C schijf misschien op een andere manier benaderen, of moet ik in Wine iets veranderen ??

Groet Robin.

Re: Wine en browse C:\drive
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/17, 11:47:03 »
Open Nautilus en doe CTRL+H (als ik het goed onthouden heb). Navigeer dan naar het mapje .wine en dan kom je er wel.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Wine en browse C:\drive
« Reactie #2 Gepost op: 2008/12/17, 11:47:30 »
In je home map staat een verborgen map .wine, met daarin de drives.
Met control-h kan je die zichtbaar maken.

Re: Wine en browse C:\drive
« Reactie #3 Gepost op: 2008/12/17, 11:49:19 »
Hier het zelfde probleem met "browse C:\drive". Ik kan wel onder programs de meeste dingen terugvinden en opstarten. Microsoft Train Simulator is een programma wat ik daar niet terugvind. Vreemd. Als ik via Nautilus naar de map .wine navigeer kan ik deze wel terug vinden, start alleen niet op, moet ik nog uitzoeken.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.


Re: Wine en browse C:\drive
« Reactie #5 Gepost op: 2008/12/17, 17:29:40 »
Vistaus, bedankt voor de link. Helaas niet geholpen. Ik heb Wine versie 1.1.6 en de update gedaan van Microsoft Train Simulator naar versie 1.2 Het euvel met browse C:\drive en MTS staat niet onder Wine Programs, deze staat wel onder .wine/programs, vreemd. Het beeld blijft dus ook zwart. Zal nog wel even prutsen en rommelen worden voordat deze het doet.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Dave

  • Lid
Re: Wine en browse C:\drive
« Reactie #6 Gepost op: 2008/12/17, 20:28:54 »
Hallo.

Ik heb een paar spellen op de C drive van Wine staan, maar als ik onder Wine "browse C:\drive" aanklik gebeurt er niets zodat ik niet bij deze spellen kom.
Kan ik deze C schijf misschien op een andere manier benaderen, of moet ik in Wine iets veranderen ??

Groet Robin.

staan ze niet al in het menu dan?

Dan blijkbaar zijn deze vooralsnog afgekeurd door Wine.


Re: Wine en browse C:\drive
« Reactie #7 Gepost op: 2008/12/17, 23:24:27 »
Nee, ze staan niet in het Wine menu ( Toepassingen, Wine, Programma's ).
Ik heb de spellen op de C drive eerder al wel kunnen spelen, dus ik vraag me af of Wine ze dan afgekeurd heeft ?

Robin.

Re: Wine en browse C:\drive
« Reactie #8 Gepost op: 2008/12/17, 23:44:32 »
Robin mijn Microsoft Train simulator staat bij mij ook niet onder Wine>Programs. Was even wat aan het nalopen in de menu's wat kom ik tegen onder Overig? ....Juist. Misschien bij jou ook.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.