Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Adobe Flash Player Instellingenbeheer niet te zien  (gelezen 785 keer)

Adobe Flash Player Instellingenbeheer niet te zien
« Gepost op: 2019/02/14, 17:44:29 »
Na een nieuwe installatie van Xubuntu wil ik in Firefox ook weer Adobe Flash Player Instellingenbeheer (Adobe Flash Player Settings Manager) naar weer goed instellen.
Probleem is echter dat ik wel naar de site en pagina's ga maar dat ik de figuren om de instelling aan te passen (tool) niet zie op de pagina's.
Is dit op te lossen?


Re: Adobe Flash Player Instellingenbeheer niet te zien
« Reactie #2 Gepost op: 2019/02/15, 10:22:33 »
De pagina is bekend maar als ik de pagina open dan is de tool om in te stellen op de pagina niet zichtbaar.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Adobe Flash Player Instellingenbeheer niet te zien
« Reactie #3 Gepost op: 2019/02/15, 10:38:20 »
Weet je wel zeker, dat Adobe Flash Player is geïnstalleerd bij jou?

Re: Adobe Flash Player Instellingenbeheer niet te zien
« Reactie #4 Gepost op: 2019/02/15, 10:44:32 »
Ik zal jouw website nog eens van voor naar achter doornemen om te kijken of ik iets over geslagen heb.

P.S. In Xubuntu De link die staat onder "Stel Firefox goed in"  verwijst nog naar de oude pagina en krijg dan een fout melding.

Re: Adobe Flash Player Instellingenbeheer niet te zien
« Reactie #5 Gepost op: 2019/02/15, 11:31:19 »
Nog eens na gelopen maar kan niets vinden.
Het kan zijn dat mijn computer te oud is geworden. Hoewel ik anders wel altijd de adobe flash kon aanpassen.
Ik krijg ook in terminalvenster rode sse2 te zien.

Wat ik wel af en toe te zien krijg bij updaten is de volgende tekst (weet niet of het er mee te maken heeft):
"De volgende pakketten verzochten downloads van aanvullende gegevens na de installatie, maar de gegevens konden niet worden gedownload of verwerkt.

ttf-mscorefonts-installer

Er zal later opnieuw geprobeerd worden om te downloaden. Of u kunt op dit moment opnieuw proberen om te downloaden. Het uitvoeren van deze opdracht vereist een werkende internetverbinding."

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Adobe Flash Player Instellingenbeheer niet te zien
« Reactie #6 Gepost op: 2019/02/15, 12:11:27 »
Welke versie van Xubuntu hebben we het over?
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Adobe Flash Player Instellingenbeheer niet te zien
« Reactie #7 Gepost op: 2019/02/15, 12:14:13 »
Xubuntu 18.04 Bionic Beaver

Re: Adobe Flash Player Instellingenbeheer niet te zien
« Reactie #8 Gepost op: 2019/02/15, 14:08:26 »
Na wat zoeken: Inderdaad er staat geen Adope Flash op mijn computer.
Ben er ook achter gekomen dat er iets fout is gegaan bij het Installeren van de volledige multimedia-ondersteuning.
Is dit terug te zetten naar de standaard waarde zodat ik de volledige multimedia-ondersteuning opnieuw kan installeren?

Offline ajjp

  • Lid
Re: Adobe Flash Player Instellingenbeheer niet te zien
« Reactie #9 Gepost op: 2019/02/15, 15:26:13 »
Citaat
Na wat zoeken: Inderdaad er staat geen Adope Flash op mijn computer.
Als je daarvoor moet zoeken, doe je er goed aan om Synaptic op je computer te installeren. Met een klik op "Geïnstalleerd" zie je direct wat wel, en op "Niet geïnstalleerd" wat niet geïnstalleerd is.

Re: Adobe Flash Player Instellingenbeheer niet te zien
« Reactie #10 Gepost op: 2019/02/15, 16:38:53 »
Probleem van Flash player opgelost. Ik had even niet aan Synaptic gedacht. Dank ajip.

Heb nu alleen nog het volgende probleem:
Downloaden van extra gegevensbestanden is mislukt

De volgende pakketten verzochten downloads van aanvullende gegevens na de installatie, maar de gegevens konden niet worden gedownload of verwerkt.

ttf-mscorefonts-installer

Er zal later opnieuw geprobeerd worden om te downloaden. Of u kunt op dit moment opnieuw proberen om te downloaden. Het uitvoeren van deze opdracht vereist een werkende internetverbinding.