Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: sudo apt-get install libdvd-pkg  (gelezen 395 keer)

Offline Tom

  • Lid
sudo apt-get install libdvd-pkg
« Gepost op: 2017/03/08, 19:14:33 »
sudo apt-get install libdvd-pkg

sudo dpkg-reconfigure libdvd-pkg

Ik heb maar eens volgende spreuken losgelaten in mijn Terminal ,het gevolg in Synaptic is zie afbeelding ,kan iemand mij bevestigen dat alles goed staat ?.
En ja Masterpdf stond daar al in  :D
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: sudo apt-get install libdvd-pkg
« Reactie #1 Gepost op: 2017/03/08, 20:10:41 »
heel correct.
Normaal staan die er al in (in de synaptic), je moest ze enkel markeren om te installeren.
« Laatst bewerkt op: 2017/03/08, 20:14:12 door spievensterke »
Maté - Rolling Release 64bit. Test LinuxMint 21.xx.

Offline Tom

  • Lid
Re: sudo apt-get install libdvd-pkg
« Reactie #2 Gepost op: 2017/03/08, 20:15:48 »
Bedankt voor Uw antwoord ,weet U ik was wat verwonderd dat het stond bij : Geïnstalleerd (verouderd of handmatig)  dat bracht mij aan het twijfelen  :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: sudo apt-get install libdvd-pkg
« Reactie #3 Gepost op: 2017/03/08, 20:25:10 »
Dit wil betekenen dat je de synaptic moet bijwerken; herladen, systeem bijwerken (eventueel markeren bij een nieuw pop-upvenster) en op toepassen klikken. Dan zal de synap de updates/ het bijwerken voltooien.
maar ik denk, dat ik niks nieuws schrijf, gij Tom, toch al een "rot" in het vak.  ;)

Bij mij is het bijwerken van de synaptic een bijna dagelijkse gewoonte. Alles gebeurd met de synaptic: het updaten, programma's installeren, pakketten bijwerken, ... ( ik ben een PCLinuxOS Kde5-gebruiker). Ik ben dit zo gewoon en ik vind dit ook heel goed.
« Laatst bewerkt op: 2017/03/08, 20:30:07 door spievensterke »
Maté - Rolling Release 64bit. Test LinuxMint 21.xx.

Offline Tom

  • Lid
Re: sudo apt-get install libdvd-pkg
« Reactie #4 Gepost op: 2017/03/08, 20:47:55 »
Dit wil betekenen dat je de synaptic moet bijwerken; herladen, systeem bijwerken (eventueel markeren bij een nieuw pop-upvenster) en op toepassen klikken. Dan zal de synap de updates/ het bijwerken voltooien.
maar ik denk, dat ik niks nieuws schrijf, gij Tom, toch al een "rot" in het vak.  ;)

Bij mij is het bijwerken van de synaptic een bijna dagelijkse gewoonte. Alles gebeurd met de synaptic: het updaten, programma's installeren, pakketten bijwerken, ... ( ik ben een PCLinuxOS Kde5-gebruiker). Ik ben dit zo gewoon en ik vind dit ook heel goed.
Ha ha ja en bij mij de Terminal ,oké nogmaals bedankt  :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.