Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bodhi Linux en Mir: Jeff Hoogland's mening over toekomstige releases  (gelezen 953 keer)

http://jeffhoogland.blogspot.nl/2013/03/mir-wayland-and-future-of-bodhi-linux.html

Ik vind het erg mooi verwoord en hopelijk gaan ze uiteindelijk over op Wayland (Wayland wordt al vrij goed ondersteund door Enlightenment omdat ze er al vroeg bij waren).

Re: Bodhi Linux en Mir: Jeff Hoogland's mening over toekomstige releases
« Reactie #1 Gepost op: 2013/03/25, 17:56:59 »
Die meneer hoogland is een arrogante betweter die anderen mensen niet laat uitspreken en worden geband  van het forum wat door meneer zelf is gedaan.
Dat is mij dus overkomen,nadat ik dus een vraag had over wireless,dat bevielt meneer dus niet , dus dan wordt je gelijk geband van het forum, nou heerlijke mentaliteit heerst er daar.
Niet mijn manier om zo te handelen .
Maar het zegt wel iets over dat persoon.
Een studentje van 22 die denkt dat ie jezus is.





 
 

Re: Bodhi Linux en Mir: Jeff Hoogland's mening over toekomstige releases
« Reactie #2 Gepost op: 2013/03/25, 20:12:07 »
Wat? Dat heb ik nog nooit meegemaakt en men weet hier wel dat ik af en toe ook wel arrogant kan zijn :rolleyes: Ik kan me totaal niet in jou post vinden.

Maar goed, zo ken ik Jeff Hoogland helemaal niet (en ik hang toch ook rond op hun forum) en ik verbaas me dus zeer over jou post.

Edit: heb je topic gevonden. Ja als Jeff en een paar anderen jou een oplossing aandragen en jij probeert die oplossingen niet en gaat meteen iets zeggen over dat het niet stabiel is en een andere distro gaat uitproberen, logisch dat dat in het verkeerde keelgat schiet. Die mentaliteit komt op dit forum ook voor.
« Laatst bewerkt op: 2013/03/25, 20:17:30 door Vistaus »

Re: Bodhi Linux en Mir: Jeff Hoogland's mening over toekomstige releases
« Reactie #3 Gepost op: 2013/03/25, 20:32:17 »
Wat? Dat heb ik nog nooit meegemaakt en men weet hier wel dat ik af en toe ook wel arrogant kan zijn :rolleyes: Ik kan me totaal niet in jou post vinden.

Maar goed, zo ken ik Jeff Hoogland helemaal niet (en ik hang toch ook rond op hun forum) en ik verbaas me dus zeer over jou post.

Edit: heb je topic gevonden. Ja als Jeff en een paar anderen jou een oplossing aandragen en jij probeert die oplossingen niet en gaat meteen iets zeggen over dat het niet stabiel is en een andere distro gaat uitproberen, logisch dat dat in het verkeerde keelgat schiet. Die mentaliteit komt op dit forum ook voor.

Maar op dit forum wordt je niet gelijk geband als dat gebeurt, en dat is waar jaccobrand zich vooral kwaad om maakt denk ik.

Re: Bodhi Linux en Mir: Jeff Hoogland's mening over toekomstige releases
« Reactie #4 Gepost op: 2013/03/25, 21:15:34 »
Maar Jaccobrand is helemaal niet geband op Bodhi Linux Forums, heb het net nog nagekeken ???

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Bodhi Linux en Mir: Jeff Hoogland's mening over toekomstige releases
« Reactie #5 Gepost op: 2013/03/25, 21:30:32 »
Zullen we het even on topic houden en deze discussie houden daar waar het hoort, op het Bodhi forum? ;)

Re: Bodhi Linux en Mir: Jeff Hoogland's mening over toekomstige releases
« Reactie #6 Gepost op: 2013/03/26, 16:12:51 »
Nou het zit zo ik kan geen berichten meer posten ze hebben dus daar mijn post rechten ontnomen.
Dus een soort ban .
Zeg mij verder niks ik gebruik bodhi toch niet meer ik kreeg er geen internet mee.
Die hoogland daar heb ik niks mee op.
Jammer dat zo figuur niet weet dat dit slechte reclame is voor je distro.


Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Bodhi Linux en Mir: Jeff Hoogland's mening over toekomstige releases
« Reactie #7 Gepost op: 2013/03/26, 16:18:43 »
Graag zou ik je nog even wijzen op mijn vorige post.

Nu echt weer on-topic, anders haal ik de bezem er even doorheen. ;)

Re: Bodhi Linux en Mir: Jeff Hoogland's mening over toekomstige releases
« Reactie #8 Gepost op: 2013/03/26, 23:51:21 »
Ja hoor ok.