Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen  (gelezen 569 keer)

Offline molly w

  • Lid
Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen
« Gepost op: 2014/05/26, 14:17:15 »
Sinds enige tijd werk ik met Libre Office onder Linux (mint 13). De bestanden zouden compatible zijn met MS Office, maar ik loop toch tegen problemen aan bij uitwisseling met mensen MS Office gebruiken. Ik merk dat hyperlinks in MS Office niet meer werken:. Ik krijg de melding "Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen".
Op internet vind ik vooral dat men Google Chrome de schuld geeft, maar hier staat Google Chrome toch buiten??
Het register zou doodlopende paden bevatten na verwijdering van Google Chrome. En IE moet weer de standaard browser worden. Ik snap dat niet, want in mijn geval gaat het om hyperlinks tussen word-documenten.

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen
« Reactie #1 Gepost op: 2014/05/26, 14:28:04 »
Zie: http://answers.microsoft.com/nl-nl/office/forum/officeversion_other-outlook/deze-bewerking-is-geannuleerd-vanwege/ea5410e2-b0ec-45a7-b3e8-f68c405afd07

De vraag is of het niet kunnen volgen van de links vanuit een Word-document te maken heeft met LO of met een foutsituatie op de PC van degene die het document opent (mogelijk dat Chrome daarin de boosdoener is). Want het zou namelijk kunnen dat dit optreedt bij ieder Word-document, of het nu via Wordt is aangemaakt, of via LO.

Probeer eens een document met Word te maken (met hyperlinks) en kijk dan of dat werkt (op de PC waar voorheen dat LO-document het probleem gaf).

Offline molly w

  • Lid
Re: Deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen
« Reactie #2 Gepost op: 2014/05/26, 15:27:05 »
Ik heb intussen de tips omtrent Google Chrome uitgevoerd: IE als standaard instellen en de oorspronkelijke instellingen van IE herstellen.
Na herstart van IE - ziedaar  de problemen in Word waren opgelost. Had dus toch met Chrome te maken.

Ik ga het bestand nog wel testen op een andere pc - om te checken of degenen voor wie het bedoeld is, er meer kunnen werken.