Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Geluidsregeling Mint 20  (gelezen 1308 keer)

Offline vissertw

  • Lid
Geluidsregeling Mint 20
« Gepost op: 2020/10/05, 19:31:25 »
Hallo, ik heb onlangs Mint 20 geïnstalleerd, bijna alles naar wens, op een puntje na dus.
Als ik nu in de browser naar een radioprogramma luister kan ik het volume alleen nog maar aanpassen via het wieltje op mijn externe speakerset.
In vorige versies deed ik dat met een volumeknop op mijn toetsenbord maar dat werkt nu niet meer.
Het wonderlijke is nu, als ik Pulse open zie ik wel de geluidsbalk bewegen wanneer ik aan dat wieltje draai, hetzelfde als ik in de werkbalk geluidsvoorkeuren open, ik zie zowel op de geluidsbalk daarin als in het bijbehorende popup het geluidvolume toenemen, zelfs als er niets wordt afgespeeld.
Maar als ik iets afspeel kan ik het geluid alleen maar regelen met het wieltje op de speakerset.

Ik ben benieuwd, groeten,

Ton.

Offline EvC

  • Lid
Re: Geluidsregeling Mint 20
« Reactie #1 Gepost op: 2020/10/05, 19:55:57 »
Mint is geen Ubuntu smaakje.  :blank:

Gokje, staat je keyboard op deze indeling?





Dell XPS 13:  Fedora 40 Cinnamon + GNOME Boxes

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Geluidsregeling Mint 20
« Reactie #2 Gepost op: 2020/10/05, 21:52:29 »
Mint is geen Ubuntu.
Onderwerp verplaatst naar andere distributies.

ps: Onderwerp opgeschoond.
« Laatst bewerkt op: 2020/10/06, 12:38:44 door Ron »
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline ed-kroket

  • Lid
Re: Geluidsregeling Mint 20
« Reactie #3 Gepost op: 2020/11/09, 10:16:15 »
Hallo, ik heb onlangs Mint 20 geïnstalleerd, bijna alles naar wens, op een puntje na dus.
Als ik nu in de browser naar een radioprogramma luister kan ik het volume alleen nog maar aanpassen via het wieltje op mijn externe speakerset.
In vorige versies deed ik dat met een volumeknop op mijn toetsenbord maar dat werkt nu niet meer.
Het wonderlijke is nu, als ik Pulse open zie ik wel de geluidsbalk bewegen wanneer ik aan dat wieltje draai, hetzelfde als ik in de werkbalk geluidsvoorkeuren open, ik zie zowel op de geluidsbalk daarin als in het bijbehorende popup het geluidvolume toenemen, zelfs als er niets wordt afgespeeld.
Maar als ik iets afspeel kan ik het geluid alleen maar regelen met het wieltje op de speakerset.

Ik ben benieuwd, groeten,

Ton.

Voor Linux Mint en Linux Mint gerelateerde zaken kan je je het beste hier jouw vragen, opmerkingen, etc, platsen:
https://forum.linuxmintnl.nl/

nahjo

  • Gast
Re: Geluidsregeling Mint 20
« Reactie #4 Gepost op: 2020/11/09, 12:07:55 »
.
« Laatst bewerkt op: 2020/11/29, 11:53:24 door nahjo »