Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: youtube en sommige andere video (NOS) geen beeld. Wel geluid  (gelezen 393 keer)

youtube en sommige andere video (NOS) geen beeld. Wel geluid
« Gepost op: 2024/03/22, 16:37:39 »
Beste mensen,

Bij Youtube via Chrome is er geen beeld meer.... Ook bij Brave Browser het zelfde. Er is wel geluid.  Alleen Firefox geeft Youtube videos nog weer..... Met Firefox ook geen probleem met andere videos. Ene moment werkte het wel... het volgende moment niks meer. Lijkt alsof er een probleem is met de videospeler die Brave en Chrome gebruiken.
Op een andere computer, met de zelfde account, geen probleem.

Ik gebruik Linux Mint 21.3  quad core processor, 8 GB ram.  Iemand een idee wat er mis kan gaan.... heb al cookies gewist.
www.thevintageknob.org, Het Online Audio-museum

Offline HWE64

  • Lid
Re: youtube en sommige andere video (NOS) geen beeld. Wel geluid
« Reactie #1 Gepost op: 2024/03/22, 16:49:43 »
In Cromium Versie 122.0.6261.94 (Officiƫle build) for Linux Mint (64-bits) in LMDE 6 Xfce geen probleem.
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Offline DeBaas

  • Lid
Re: youtube en sommige andere video (NOS) geen beeld. Wel geluid
« Reactie #2 Gepost op: 2024/03/22, 21:29:27 »
Mogelijk:
Zoek naar de instelling versnelling, (In Google Chrome NL: Grafische versnelling gebruiken indien beschikbaar)
zet deze uit en restart je browser.
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Re: youtube en sommige andere video (NOS) geen beeld. Wel geluid
« Reactie #3 Gepost op: 2024/03/22, 21:47:28 »

Perfect Baas!

Dit had ik zelf nooit gevonden, maar probleem is helemaal verholpen. De oplossing werkt in Chrome EN in Brave. Maar wat is het ? En waarom kan het opeens, pats boem een probleem zijn.
www.thevintageknob.org, Het Online Audio-museum

Offline DeBaas

  • Lid
Re: youtube en sommige andere video (NOS) geen beeld. Wel geluid
« Reactie #4 Gepost op: 2024/03/23, 14:40:06 »
Andere video driver combi?
Oorzaak update?
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Re: youtube en sommige andere video (NOS) geen beeld. Wel geluid
« Reactie #5 Gepost op: 2024/03/23, 16:03:54 »
update lijkt me inderdaad het meest logische... hoewel zomaar plotseling gebeurde. Het werkt in ieder geval weer zonder problemen. Bedankt !
www.thevintageknob.org, Het Online Audio-museum