Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Tijden van komen en gaan deel 2  (gelezen 10089 keer)

Offline Sander50

  • Lid
    • http://www.somp.nl
Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #25 Gepost op: 2008/10/09, 21:11:14 »
Akke, wat ontzettend jammer. Ik zal je echt missen binnen het team. Ik hoop dat ik je binnenkort nog wel zie op de IRP in Groningen.

Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #26 Gepost op: 2008/10/09, 21:20:20 »
Citaat van: bartek
maar wel de reden waarom extra energie blijven pompen in Ubuntu-nl zinloos wordt.
Waarom krijgen leden geen openheid over de stand van zaken? Dan kunnen er hopelijk oplossingen verzonnen worden?

Offline Double12

  • Lid
Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #27 Gepost op: 2008/10/09, 21:28:34 »
Citaat van: profoX
maar openheid staat jammer genoeg nog steeds niet centraal (waar het moet staan) bij Ubuntu-NL.
Je zegt hier dat iemand anders moet zorgen voor openheid. Want jullie als moderators waren zelf Ubuntu-NL. Degene die openheid moet geven is dus blijkbaar nog iemand boven jullie?

Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #28 Gepost op: 2008/10/09, 21:46:50 »
Citaat van: Double12
Citaat van: profoX
maar openheid staat jammer genoeg nog steeds niet centraal (waar het moet staan) bij Ubuntu-NL.
Je zegt hier dat iemand anders moet zorgen voor openheid. Want jullie als moderators waren zelf Ubuntu-NL. Degene die openheid moet geven is dus blijkbaar nog iemand boven jullie?
Er is maar 1 man boven de moderators, dat is Dennis / Seveas,, of was het een onderlinge ruzie?

Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #29 Gepost op: 2008/10/09, 22:30:54 »
Citaat van: Sander50
Akke, wat ontzettend jammer. Ik zal je echt missen binnen het team. Ik hoop dat ik je binnenkort nog wel zie op de IRP in Groningen.
Ja hoor, ik ga gewoon door.
Zo ben ik dan ook wel weer.
Zorg jij nou maar dat je er ook bent.
Er gaat toch niks boven Groningen?
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline ptb

  • Lid
Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #30 Gepost op: 2008/10/09, 22:31:54 »
Zonde dat er goede mensen, die je door hun enthousiasme en posts waardeert, weggaan.Er zullen altijd wel redenen zijn om te stoppen,maar als dat komt doordat er verschillen in opvattingen en doelen,werkwijze zijn, dan is dat frustrerend voor iedereen.Als je dat niet kunt veranderen dan is stoppen een gezonde oplossing.

Offline peter10

  • Lid
    • Mijn Hyve
Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #31 Gepost op: 2008/10/09, 22:33:22 »
Citaat van: siegi
@Richard_Rahl
We moeten eerst de zaken intern bekijken voor we overhaast mensen gaan aannemen.
Zeker, dat is van belang.

Offline Geitekont

  • Lid
Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #32 Gepost op: 2008/10/10, 01:08:38 »
Succes verder, en bedankt voor je inzet zal ik zeggen ( in hoeverre ik die heb mee gemaakt in de korte periode dat ik hier rond hang)

Hoop dat alles weer een beetje goed gaat straks met het Ubuntu team ( zelf gelukkig nog niet veel van gemerkt)

Offline joop905

  • Lid
Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #33 Gepost op: 2008/10/10, 01:11:26 »
@laacque,Bedankt voor alles wat je gedaan hebt.

Offline wutnubu

  • Lid
Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #34 Gepost op: 2008/10/10, 06:46:46 »
Laacque,

Enorm bedankt ook namens mij, als jij niet al die ruzies en kibbels gesust had was dit stukje wereld allang verdwenen.

We zullen zien hoe het verder gaat, maar jij hebt slechts goed gedaan.

Groet

Offline reekje

  • Lid
    • http://www.reekje.nl
Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #35 Gepost op: 2008/10/10, 09:54:45 »
bah, wat jammer

Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #36 Gepost op: 2008/10/10, 12:01:38 »
Bedankt laacque voor alle inzet en toewijding. Jammer dat jullie de interne 'strijd' moesten opgeven en niet meer samen tot een oplossing konden komen.
Wie gaat dat nu wel doen???
Vind het heel jammer als we jouw verfrissende bijdragen moeten gaan missen.
Dus hopelijk blijf je nog wel dit forum bezoeken.
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood

Offline gijsisok

  • Lid
Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #37 Gepost op: 2008/10/10, 20:56:27 »
Laacque, bedankt voor alles! :) Waarom iedereen ineens de laatste paar weken weggaat is me overigens ook een raadsel...

Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #38 Gepost op: 2008/10/10, 23:16:13 »
Laacque, het ga je goed. Als beginner snap ik het wel allemaal niet, ik begrijp enkel dat er problemen zijn. Sommige problemen kun je aanpakken andere moet je verdragen. U doet een stapje terug, het is uw goed recht. Succes in alles wat u doet!

Offline lizardman

  • Lid
Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #39 Gepost op: 2008/10/13, 00:10:25 »
Nee, dat is niet fijn!

Maar als je merkt dat je visie geen draagvlak vindt, dan blijft er weinig keus, dat snap ik wel.
Hopelijk blijf je wel nog van Ubuntu genieten, zowel het OS als het Ubuntu gevoel.

Bedankt voor je inzet en frisse kijk op de dingen, ik kon er altijd wel van genieten zoals je, lekker nuchter, de dingen weer kon relativeren als mod.
"Het is een teken van een ontwikkelde geest om met een gedachte te kunnen spelen zonder die te accepteren."

Aristoteles Grieks filosoof (384 v.C. - 322 v.C.)

Offline eendje

  • Lid
Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #40 Gepost op: 2008/10/14, 21:24:10 »
Akke, Super bedankt voor het veel verzette werk. Erg jammer dat het zo gaat. Blij te horen dat we je hier blijven zien. Hopelijk zie ik je eens weer een keer live bij een releaseparty binnekort?
Een dag niets geleerd is een dag niet geleefd!
Ik blog dus ik besta!
__________________________________________________________
Een vraag? Heb je al eens gekeken op: http://wiki.ubuntu-nl.org/FAQ?

Offline eendje

  • Lid
Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #41 Gepost op: 2008/10/14, 21:27:06 »
Citaat van: Saamelainen
Je hebt het geweldig goed gedaan! En je lange tijd weten te handhaven als vrouw alleen. Het modereren valt so wie so niet mee en slokt veel vrije tijd op. Erg jammer dat al weer een goede kracht gaat vertrekken. Er gaat een heel erg rustige tijd voor je komen zonder de stress die het modereren met zich meebrengt.

Bedankt voor je goede invloed op dit mannenforum!

Ik mis trouwens McGyver in je rijtje.
Saamelainen,

Mag ik dan misschien JOU dan ook bedanken voor het vele werk dat je, veelal in je eentje, hebt verzet toen jij moderator was. Je was ineens weg... en dat vond ik echt heel erg erg jammer. Ik baalde er ook erg van dat je nadat je weer even terug was alsnog weer verdween. Blijkbaar lees je nog wel regelmatig op het forum. Vanaf deze plaats jij ook heel erg bedankt voor je inzet!!!!
Een dag niets geleerd is een dag niet geleefd!
Ik blog dus ik besta!
__________________________________________________________
Een vraag? Heb je al eens gekeken op: http://wiki.ubuntu-nl.org/FAQ?

Saamelainen

  • Gast
Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #42 Gepost op: 2008/10/14, 23:02:42 »
Dit bedankje doet mij ontzettend goed! Dank je wel.

Tijden van komen en gaan deel 2
« Reactie #43 Gepost op: 2008/10/15, 09:11:41 »
Citaat van: Saamelainen
Dit bedankje doet mij ontzettend goed! Dank je wel.
Saame, nu je blijkbaar toch dit forum (weer) leest; ik vond het indertijd ongekend dat je opeens zomaar weg was. Kon ik je niet eens bedanken. Ik heb je inbreng erg gemist. Jij met je grafische werken.....   Heerlijk.
Op het forum was je een goeie.
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?