Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Waarom o waarom zie ik mijn eigen posts nooit op het ubuntu forum  (gelezen 1327 keer)

Offline Jenske

  • Lid
Ik heb deze vraag enkele maanden geleden ook al eens gesteld. Het is écht geen ramp, maar het is toch soms héél vreemd om te moeten vaststellen dat een door mij geposte vraag nooit, maar dan ook nooit op het overzicht van "ongelezen berichten" te zien is.

Als ik mijn eigen posts en eventuele reacties daarop moet opzoeken, moet ik via mijn profiel gaan en dan zoeken naar al mijn threads en posts (wat het verschil ook moge zijn).
« Laatst bewerkt op: 2014/08/08, 16:18:51 door Jenske »
.. Kubuntu 23.10 op een ...
.. geen idee welk computermerk, 32 Gbyte RAM, 4 Gbyte video-RAM

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Waarom o waarom zie ik mijn eigen posts nooit op het ubuntu forum
« Reactie #1 Gepost op: 2014/03/07, 12:21:37 »
Bij het zoeken naar nieuwe berichten, moet je klikken op:
 Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek. bovenin het scherm.
Wanneer je klaar bent met lezen (ik open de berichten altijd in een nieuwe tab), dan klik je op:
markeer alle berichten als gelezen onderin het scherm.

Soms worden berichten verplaatst, omdat ze in een verkeerd "hoofdstuk" staan.
Ook krijg je, wanneer je het hebt ingesteld, een email bij reacties, met een link.
« Laatst bewerkt op: 2014/03/07, 12:23:46 door Ron »
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Offline Jenske

  • Lid
Re: Waarom o waarom zie ik mijn eigen posts nooit op het ubuntu forum
« Reactie #2 Gepost op: 2014/03/07, 12:24:48 »
Dag Ron,

Inderdaad, maar dat klikken op "toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek" is nu net wat ik altijd doe. En ik doe dat, voor alle duidelijkheid, niet 2 halve seconden nadat ik mijn opmerking heb gepost, maar een kwartier tot soms wel meerdere uren nadat ik de post heb geplaatst. En nooit krijg ik dan m'n eigen berichten te zien, behalve als er iemand anders op heeft gereageerd (en zelfs daar ben ik eigenlijk niet zeker van).
.. Kubuntu 23.10 op een ...
.. geen idee welk computermerk, 32 Gbyte RAM, 4 Gbyte video-RAM