Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Weer over op ubuntu  (gelezen 7663 keer)

Offline emiel1976

  • Lid
Re: Weer over op ubuntu
« Reactie #25 Gepost op: 2011/04/28, 04:50:45 »
Sorry hoor, maar hebben we 't nu over XP ? Dat 11 jaar oude OS die zo lek is als een zeef ?  
Met Vista en Se7en heb ik nog nooit een blauw scherm gehad.

Probeer es schijfcontrole. Misschien zit daar een fout.


Ik wel met Windows 7 en Vista XD
Mooi blauw is niet lelijk.

Ik draai XP, Windows 7 en Ubuntu 11.04. Op mijn P4 XP en 11.04 en op mijn laptop Windows 7 en 11.04.
Op het moment is Windows op bijde systemen stabieler maar dat is logisch met een Beta als Linux systeem.

Ik heb tot service pak 1 veel problemen met Windows 7 gehad en die zijn nu gelukkig weg.
Het draait nu wonderbaarlijk stabiel.
Zeer stabiel moet ik zeggen. Heb maar over 1 ding te klagen en dat is het afsluiten. Dat duurt wat lang maargoed dat is ook het enige.
XP gebruik ik nu wat minder maar draait prima.
Verder zit ik heel veel in Linux, puur omdat ik er met plezier in werk.
Het is een gevoel wat ik er bij heb plus er zijn een hoop leuke dingen die je er mee kunt doen.
Je kunt Linux heel makkelijk en gratis pimpen zonder dat je daar gelijk voor dingen moet downloaden.
Op mijn laptop merk ik niet zo'n snelheidsverschil met windows en Linux omdat ik ze ieder voor andere dingen gebruik.
Het opstarten duurt wat Langer in Windows al moet ik zeggen dat XP best snel gaat.
Heb dus niet te klagen. Nouja alleen de bugs hoop ik dat die zo snel mogelijk verdwijnen uit 11.04 verder is het prima op het moment.