Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu presentatie PvCF 16 mei  (gelezen 1736 keer)

Ubuntu presentatie PvCF 16 mei
« Gepost op: 2009/03/30, 19:00:24 »
De PvCF staat voor Personeelsvereniging voor Computer gebruikers van het Ministerie van Financiƫn.

Daar hebben we, zeg maar een beetje dankzij het clubje Apeldoorn, een presentatie-stand voor Ubuntu kunnen regelen!
Toen we dit onderwerp bespraken kwam e27182 (Hans dus) met dit idee. Hij heeft vervolgens de contacten gelegd.
We rekenen op een forse opkomst. En dat zijn natuurlijk mensen die Ubuntu nog niet kennen!

Aankondiging: http://www.pvcf.nl/

We houden jullie op de hoogte!

Offline Tom

  • Lid
Re: Ubuntu presentatie PvCF 16 mei
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/30, 19:10:08 »
Gewoon TOP. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Ubuntu presentatie PvCF 16 mei
« Reactie #2 Gepost op: 2009/03/30, 21:52:31 »
Helemaal goed! Heb je al mensen die daar gaan staan (buiten Hans om natuurlijk  ;) ) ?
Too often we enjoy the comfort of opinion without the discomfort of thought. Author : John F Kennedy

Re: Ubuntu presentatie PvCF 16 mei
« Reactie #3 Gepost op: 2009/04/13, 21:46:26 »
Afgelopen vrijdag hebben we een definitief "Ja" gekregen voor de Ubuntu stand op de jaarlijkse meeting van de PvCF in Apeldoorn

Hot Item op deze bijeenkomst is foto- en videobewerking. Er staan o.a. demonstraties van Photoshop, Magix en Pinnacle gepland.
Dus een schone taak aan ons is om te laten zien dat er ook iets anders is.. :) (Gimp, Kino, Blender etc..)

Er komen naar verwachting zo'n 1000 man! Allemaal computer-liefhebbers van het ministerie van Financiƫn met aanhang...

Hans en ik gaan in ieder geval op de stand staan. We hebben "materiaal" genoeg, maar is er iemand die:

1: erg goed is met Gimp
2: daarover kan vertellen en
3: op 16 mei beschikbaar is??


neem dan contact met me op!!


Offline Double12

  • Lid
Re: Ubuntu presentatie PvCF 16 mei
« Reactie #4 Gepost op: 2009/04/13, 22:18:04 »
Je zou eens de Dutch Gimpers kunnen vragen: http://www.dutchgimpers.nl/
Webmaster daarvan is leendert van het forum.

Re: Ubuntu presentatie PvCF 16 mei
« Reactie #5 Gepost op: 2009/04/26, 20:12:16 »
1: erg goed is met Gimp
2: daarover kan vertellen en
3: op 16 mei beschikbaar is??


Helaas voldoe ik niet aan voorwaarde 1 en 2 (heeft mij nooit geinteresseert, grafisch geweld) maar mocht je iemand nodig hebben, het ziet er naar uit dat ik wel kan voldoen aan voorwaarde 3
Too often we enjoy the comfort of opinion without the discomfort of thought. Author : John F Kennedy