Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: laptop met windows, maar niet gebruiken --> geld terug?  (gelezen 14571 keer)

Re: laptop met windows, maar niet gebruiken --> geld terug?
« Reactie #50 Gepost op: 2011/02/23, 12:29:30 »
Toch zijn er ook genoeg die problemen hadden met geld terugkrijgen bij Asus, dus wat dat betreft heb je geluk.

Maar IMHO zou de winkel geld terug moeten geven en niet de producent. Tenslotte mag de winkel bepalen of ze wel of niet met een Windows-licentie verkopen.

Re: laptop met windows, maar niet gebruiken --> geld terug?
« Reactie #51 Gepost op: 2011/02/23, 12:34:31 »
Toch zijn er ook genoeg die problemen hadden met geld terugkrijgen bij Asus, dus wat dat betreft heb je geluk.

Maar IMHO zou de winkel geld terug moeten geven en niet de producent. Tenslotte mag de winkel bepalen of ze wel of niet met een Windows-licentie verkopen.

Ligt eraan hoe die winkel de pc cq laptop in huis krijgt.
Er zijn merken die de pc kompleet afleveren, heeft de winkel nix over te zeggen.

En dus moet je het geld terug halen bij diegene die het geld in rekening brengt en die ook de bonus van MS opstrijkt !
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Re: laptop met windows, maar niet gebruiken --> geld terug?
« Reactie #52 Gepost op: 2011/02/23, 12:46:06 »
Voor de zekerheid heb ik ook 5 minuten voor  de aanschaf met Asus gebeld, en dit gesprek opgenomen.
Toen kreeg ik ook te horen dat het geen enkel probleem was om windows te weigeren, en dat enkel de licentie, boekje en cd opgestuurd hoeven te worden, niet de laptop zelf.
Meestal worden laptops inderdaad al met windows erop aan de winkel geleverd, in ieder geval in de computer winkel waar ik vroeger werkte. Dus vond ik het logisch om met de producent contact op te nemen.