Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bekijken van uitzending gemist.  (gelezen 5169 keer)

KwastjeModus

  • Gast
Bekijken van uitzending gemist.
« Gepost op: 2007/10/05, 11:16:33 »
Indien ik uitzending gemist wil bekijken krijg ik een error. Het gekke is dat ik soms wel een paar seconden beeld krijg (bijvoorbeeld van Nova)
http://img370.imageshack.us/my.php?image=schermafdrukty0.png

Is er iemand die me hiermede uitzicht kan bieden op een ongestoorde 'ontvangst'?

Wat doe ik verkeerd?

Offline Soul-Sing

  • Lid
Bekijken van uitzending gemist.
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/05, 11:18:43 »
je internetverbinding is snel genoeg?

KwastjeModus

  • Gast
Bekijken van uitzending gemist.
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/05, 11:22:59 »
Citaat van: leoquant
je internetverbinding is snel genoeg?
Ik heb een breedband verbinding. Sorry, ik vergeet het plaatje erbij te voegen.
deze melding krijg ik.
http://img370.imageshack.us/my.php?image=schermafdrukty0.png

Offline Soul-Sing

  • Lid
Bekijken van uitzending gemist.
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/05, 11:29:26 »
tip:
* Ga in de werkbalk van Firefox naar Extra - Add-ons - Extensies verkrijgen. Nu krijg je de webstek van de beschikbare Add-ons in beeld. Gebruik de zoekterm Media Player Connectivity en installeer de gelijknamige add-on. Na een herstart van Firefox start er een wizard van Media Player Connectivity. Doorloop die en kies voor alle bestandssoorten als speler VLC, behalve voor mp3: kies daarvoor XMMS. Waarschijnlijk zal de wizard dit trouwens al automatisch zo aan je voorstellen. Haal tenslotte (op het einde van de wizard) het vinkje weg bij Smart Play en plaats een vinkje bij Automatisch afspelen.

VLC schijnt overigens bij sommige hardware in Ubuntu 7.04 een krakend geluid te maken bij het afspelen. Dat komt door een fout in een ondersteunend bibliotheekbestand. Heb je dat ook, kies dan voor Mplayer in de wizard van Media Player Connectivity. Je kunt deze wizard opnieuw oproepen via de werkbalk van Firefox: Extra - Add-ons - Media Player Connectivity - Voorkeuren - Wizard.

Offline bwman

  • Lid
Bekijken van uitzending gemist.
« Reactie #4 Gepost op: 2007/10/05, 12:04:39 »
ik heb dat kraken ook in vlc maar het is eigenlijk simpel op te lossen ,als ik het geluid van vlc zelf een klein tikje verminder heeft ie het bij niet meer.raar maar waar ;)
firefighter is not something you do..........
                                         its something you are
nexus 5,  huawei P9 lite, Nokia 7 plus , mint cinamon,
Saab enthousiast

Bekijken van uitzending gemist.
« Reactie #5 Gepost op: 2007/10/05, 12:48:13 »
Ik gebruik in Xubuntu gxine om media te spelen.  Verder nog de volgende pakketten:
w32codecs
libdvdcss2
xine firefox plugin (precieze naam..?)
libxine1-ffmpeg
Daarmee werkt het bij mij prima. Wellicht heb ik ook ooit nog flash geinstalleerd, dat weet ik niet meer, en ik kan het zo niet vinden in synaptic.

KwastjeModus

  • Gast
Bekijken van uitzending gemist.
« Reactie #6 Gepost op: 2007/10/08, 14:37:32 »
Citaat van: leoquant
tip:
* Ga in de werkbalk van Firefox naar Extra - Add-ons - Extensies verkrijgen. Nu krijg je de webstek van de beschikbare Add-ons in beeld. Gebruik de zoekterm Media Player Connectivity en installeer de gelijknamige add-on. Na een herstart van Firefox start er een wizard van Media Player Connectivity. Doorloop die en kies voor alle bestandssoorten als speler VLC, behalve voor mp3: kies daarvoor XMMS. Waarschijnlijk zal de wizard dit trouwens al automatisch zo aan je voorstellen. Haal tenslotte (op het einde van de wizard) het vinkje weg bij Smart Play en plaats een vinkje bij Automatisch afspelen.

VLC schijnt overigens bij sommige hardware in Ubuntu 7.04 een krakend geluid te maken bij het afspelen. Dat komt door een fout in een ondersteunend bibliotheekbestand. Heb je dat ook, kies dan voor Mplayer in de wizard van Media Player Connectivity. Je kunt deze wizard opnieuw oproepen via de werkbalk van Firefox: Extra - Add-ons - Media Player Connectivity - Voorkeuren - Wizard.
Sorry voor de late reactie, ik was een paar dagen bij mijn oude vader op bezoek. Inmiddels heb ik je handleiding gevolgd en ik kan nu heerlijk alles bekijken van uitzending gemist.

Ik had de add on al wel toegevoegd, maar er was nog niet ingesteld dat alles via VLC moest verlopen. Nu ik dit verholpen heb werkt alles uitstekend. Je kunt de wizard, zo heb ik gezien alsnog opstarten door op extra > mediaplayerconnectivity  > instellingen > wizard > start configuratiewizard te drukken. (Dit even voor de mensen die met hetzelfde probleem als ik zitten. (Maar ik zit er nu niet meer mee, want het werkt.)