Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (Opgelost) Niet werkende Adblock  (gelezen 3666 keer)

(Opgelost) Niet werkende Adblock
« Gepost op: 2013/10/29, 19:25:31 »
Sinds kort werkt Adblock niet meer in mijn Firefox. Verwijdering en herinstallatie van Adblock helpt niet. Ik installeerde toen Ads no more, maar de advertenties bleven komen. ( Een site die bol staat van de advertenties is bijvoorbeeld deze: http://kilroynews.net/latestnews.htm). Maar waar eerder in deze site de ads waren verdwenen, blijven ze nu zichtbaar. Dit terwijl in de Firefox voorkeuren de beveiligingensvinkjes aanstaan.

Hetzelfde is het geval met Qupzilla. Daar zou standaard een adblocker in moeten zitten. Nou, mooi niet, hetzelfde euvel ook hier.

Wie weet raad?

« Laatst bewerkt op: 2013/10/29, 23:41:29 door Old man »
Linux Mint 17.3 met Cinnamon 64 bits -> VirtualBox -> Windows 10 op  Acer Aspire V3 771G.

Re: Niet werkende Adblock
« Reactie #1 Gepost op: 2013/10/29, 19:53:52 »
Ik zelf gebruik Adblockplus 2.4 met Easylist abbonementen (nederland, engels, frans, duits, easyprivacy) en ghostery en ik zie helemaal geen advertenties op de site die jij daar als voorbeeld geeft. Getest met Firefox 24
openSUSE LEAP KDE
Kubuntu

Re: Niet werkende Adblock
« Reactie #2 Gepost op: 2013/10/29, 20:03:33 »
Hier in QupZilla doet AdBlock en o.a. EasyList en Dutchblock als abonnementen het nog steeds keurig.

Re: Niet werkende Adblock
« Reactie #3 Gepost op: 2013/10/29, 23:41:06 »
Oefff, foutje van mijzelf. :-[  Na wat snuffelen bleek dat ik Adblock filters had uitgeschakeld. Alles in Firefox werkt nu weer zoals gewenst.
Linux Mint 17.3 met Cinnamon 64 bits -> VirtualBox -> Windows 10 op  Acer Aspire V3 771G.