Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Verwijderde berichten  (gelezen 4185 keer)

Verwijderde berichten
« Gepost op: 2011/02/19, 23:05:50 »
Beste mensen,

waarschijnlijk heb ik femke's berichtje verwijderd. Ik herinner me niet wat de inhoud van het berichtje was en ook niet dat ik het verwijderd heb, maar de server liegt niet. Ik had de afgelopen dagen privé erg veel aan mijn hoofd (en nog steeds wel deels) en het zou dus goed kunnen dat ik het me daarom niet herinner. Het spijt me ook als ik in verschillende topics wat fel uitschoot of me teveel liet meeslepen in de discussie. Dit komt dus omdat ik privé veel aan mijn hoofd had, maar ik had er beter aan gedaan me uit die topics/discussies te mijden. Het spijt me oprecht.

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Verwijderde berichten
« Reactie #1 Gepost op: 2011/02/20, 08:36:34 »
bedankt voor je eerlijkheid :)

Offline Tom

  • Lid
Verwijderde berichten
« Reactie #2 Gepost op: 2011/02/20, 10:28:15 »
Idem hier we zijn allemaal mensen en maken allemaal fouten ,maar de hoofdzaak is het dan ook toegeven eerlijk en oprecht wat bij deze gebeurd is. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Verwijderde berichten
« Reactie #3 Gepost op: 2011/02/20, 10:50:02 »
Bedankt voor jullie begrip :)
Helaas denkt het forumteam er anders over, want ik ben nu tijdelijk even geen moderator meer :(
Maar goed, ik heb hier wel van geleerd dat ik ook als ik veel aan mijn hoofd heb goed op moet blijven letten.

Offline emiel1976

  • Lid
Verwijderde berichten
« Reactie #4 Gepost op: 2011/02/20, 10:54:07 »
Komt allemaal goed Vistaus.  :D


Verwijderde berichten
« Reactie #5 Gepost op: 2011/02/20, 10:56:51 »
Komt allemaal goed Vistaus.  :D



I hope so...

Verwijderde berichten
« Reactie #6 Gepost op: 2011/02/20, 11:05:20 »
@Vistaus: het menselijke is nu eenmaal wat het is.... Jammer dat je geen forumteamlid meer bent, maar dat is dan tijdelijk of vergis ik me daarin ?
Het zijn geen nullen en enen m.b.t. de mens....  ;). Ik denk dat die 'fout' toch begrijpelijk moet zijn, en je open excuses op zijn minst verzachtend.
Ik meen dat ze in het forumteam ook een fout maken. Maar goed dat is mijn mening.

On-topic: Java is voor hackers de easy-way in; staat meestal als trusted (in-en uitgaand) in je firewall, ook bij de heel goede firewalls (GData, enz).
Combineer dat met een mailbox als Yahoo; wedden dat ?
Op beveiligingssystemen en secure netwerken staat om die reden gewoon geen Java (ook niet de open source versie).

Veiligheid en Java gaan niet samen.
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Verwijderde berichten
« Reactie #7 Gepost op: 2011/02/20, 11:13:57 »
@Joris: Het is inderdaad een tijdelijke schorsing en men is nu aan het overleggen. Maar dankje voor je begrip en steun :)

jesse2314

  • Gast
Verwijderde berichten
« Reactie #8 Gepost op: 2011/02/20, 12:17:25 »
@femke98, tuurlijk gaan we ontopic.

« Laatst bewerkt op: 2011/02/20, 15:58:00 door jesse2314 »

Offline brent8800

  • Lid
Verwijderde berichten
« Reactie #9 Gepost op: 2011/02/20, 12:31:03 »
Het wordt met de dag gekker hier, echt waar. Dat jij hem langer kent, is niet relevant en overigens niet eens waar.
En hoe weet jij dat hij niet wist wat ik had geschreven? Hè? Of je moet hem ook zijn, hahaha.

Laten we geen ruzie maken  :|. Wat gebeurt is, is gebeurt. Dit is iets tussen femke en vistaus en forumteam ;)
« Laatst bewerkt op: 2011/02/20, 12:36:49 door brent8800 »
Ubuntu 14.04 LTS

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Verwijderde berichten
« Reactie #10 Gepost op: 2011/02/20, 15:50:10 »
En weer open...
Dit topic is afgesplitst van http://forum.ubuntu-nl.org/etalage/tip-installeer-de-nieuwste-java-(oude-is-onveilig)/

Hou het hier verder netjes aub.

Zoals je hier kan lezen zijn we als team nog bezig met deze zaak, zodra we eruit zijn zullen we dit melden.
« Laatst bewerkt op: 2011/02/20, 15:59:14 door Johan van Dijk »

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Verwijderde berichten
« Reactie #11 Gepost op: 2011/02/20, 16:10:25 »
hoe ik het zie, fouten worden gemaakt en ze zijn toegegeven,

zand erover en klaar, niet meer doorzeiken om het zeiken ;)

slotje op dit topic tenzij het beheer een Vistausafzeiktopic wil.. en ik ga er van uit dat dit niet zo is.

Re: Verwijderde berichten
« Reactie #12 Gepost op: 2011/02/20, 16:12:50 »
Als ik het goed begrijp dan herinnert Vistaus zich niet dat hij een bijdrage van Femke heeft verwijderd.
Zou het kunnen zijn dat de software van dit forum raar doet want ik heb ook iets raars mee gemaakt.
Enkele dagen geleden had ik een nieuw topic opgestart onder Offtopic. Toen ik na een tijdje ging kijken of er reacties waren kon ik het niet direct terugvinden. Het stond uiteindelijk als gewone bijdrage onder "De slechtste mop ooit" terwijl ik heel goed weet dat ik een nieuw topic had aangemaakt.
Ik heb dit gemeld aan het forumteam.
De dag nadien heb ik terug opnieuw dit topic aangemaakt en toen ging het wel goed: http://forum.ubuntu-nl.org/offtopic/een-hemelse-helpdesk/
Daarna heb ik het nog een keertje gemeld aan het forumteam en toen heeft men die bijdrage uit de slechtste mop eruitgehaald en mijn topic "een hemelse helpdesk" terug geopend want men had dit eventjes op slot gezet.
Kort gezegd: kan het zijn dat het forum soms raar doet?
Allemaal Linux gerelateerde links op mijn website http://home.scarlet.be/jefdamen/Ubuntu.html
Mijn YouTube kanaal:http://www.youtube.com/user/asilnevs
https://jefdamen.wordpress.com/
We are spiritual beings having a human experience

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Verwijderde berichten
« Reactie #13 Gepost op: 2011/02/20, 16:13:17 »
idd, een mens die geen fouten maakt is geen mens.
Vistaus maakte fouten, het zij zo. Hij is er ook eerlijk in geweest.
Zoals de britten zeggen: Let bygones be bygones.
Hij is een prima mod, dus van mij mag hij weer terug mod zijn.

jesse2314

  • Gast
Re: Verwijderde berichten
« Reactie #14 Gepost op: 2011/02/20, 16:22:18 »
Ik geef topgear gelijk!
Vistaus vind ik een zeer vriendenlijke moderator en heeft zijn werk altijd prima gedaan.
Ook toen hij tijdenlijk administrator was.

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: Verwijderde berichten
« Reactie #15 Gepost op: 2011/02/20, 16:41:55 »
@asilnevs: het sluiten en weer openen van je topic waren mod acties, het opduiken in het moppendraadje weet ik niet.

OT: Dit topic is geopend uit respect voor de mededeling van Vistaus en enkele reacties hierop. Om te voorkomen dat er een welles-nietes discussie ontstaat, en we als forumteam een stuk terughoudendheid hebben te betrachten over interne zaken, gaat dit nu op slot. We komen t.z.t. hierop terug.
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]