Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wachtwoord netork-manager-gnome  (gelezen 1861 keer)

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Wachtwoord netork-manager-gnome
« Gepost op: 2007/01/06, 11:45:45 »
Ik heb laatst network-manager-gnome aan de praat gekregen voor mijn draadloze verbinding.

Daar moest ik mijn WEP key invullen, en daarna een ander wachtwoord (zelfde als mijn login). Was iets voor gnome-keyring-manager dacht ik. Nu vraagt hij elke keer bij het opstarten het wachtwoord, maar de rest van de fam (een andere account) krijgt die melding dus ook, daarom wil ik het wachtwoord veranderen, maar ik kan nergens iets vinden waar dat kan.

Iemand enig idee.

b.v.d.
   Ronnie
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline Kiwinote

  • Lid
    • Launchpad
Wachtwoord netork-manager-gnome
« Reactie #1 Gepost op: 2007/01/07, 18:03:21 »
Als het je normale wachtwoord is kan je dat veranderen in system>preferences>aboutme

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Wachtwoord netork-manager-gnome
« Reactie #2 Gepost op: 2007/01/07, 20:03:36 »
sry, kan nu ff niet testen. Mijn laptop doet het niet meer. Bij het opstarten krijg ik een foutmelding "kan de hdd niet vinden" of iets dat erop lijkt. HDD eruit en erin hielp niet. Zal wel kapot zijn :(
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline Kiwinote

  • Lid
    • Launchpad
Wachtwoord netork-manager-gnome
« Reactie #3 Gepost op: 2007/01/08, 07:55:33 »
kan je wel in recovery mode opstarten, zo ja wat geeft "sudo fdisk -l"?