Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Keyboard van netbook blijft hangen op 'Fn key' na aansluiten van usb keyboard.  (gelezen 2171 keer)

Jo mensen

Heel irritant bugje dat ik ook al eerder heb ondervonden, toen heb ik maar gewoon een nieuwe installatie gedaan.
Ik gebruik mijn netbook alleen maar om mee te klooien dus dat was niet zo'n probleem.

Ik gebruik een Asus eee PC 1005HA-m (top dingetje).

Als ik mijn logitech toetsenbord muis combinatie aansluit werkt alles prima, maar het toetsenbord van de laptop blijft dan op de 'function key' hangen, waardoor dus de "u = 4 is, i = 5, etc." Heel vervelend want je kan dus je wachtwoord niet meer invoeren etc. Zonder dat je het usb toetsenbord hebt aangesloten >:(

Heb al geprobeerd de "key chooses 3rd level" aan te passen maar die is niet in te stellen, hij knalt gewoon elke keer terug naar zijn default (rigth alt).

Hoop dat iemand een oplossing heeft,

mvg

DaanJordaan

Je hebt ook al het toetsenbord op het juiste land gezet?
Systeem>Voorkeuren>Toetsenbord>Tabblad Indelingen 
Ik heb USA met het Euroteken bij de 5 voor mijn netbook en desktop.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

ja dat klopt allemaal gewoon, tis heel vreemd

maarja heb net even me Gnome gereset door .gconf en .gnome2 te verwijderen en alles werkt weer. Behalve dat ik mijn Gnome instellingen kwijt ben uiteraard.

Dat is zeker vreemd. Gelukkig zijn die instellingen eenvoudig in te stellen. In ieder geval goed dat het weer functioneert. Ben toch wel benieuwd wat de oorzaak is geweest.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.