Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Last van smurf kleuren bij Youtube ?  (gelezen 574 keer)

Last van smurf kleuren bij Youtube ?
« Gepost op: 2012/10/26, 19:40:10 »
Ls,

ik zal er een printscreen bij doen anders geloof je het vast niet. maar ik heb last van Smurf kleuren (blauwe gezichten)
maar alleen bij youtube, kortom elk filmpje die ik bekijk heeft ieder blauwe gezichten/huid de andere kleuren in het filmpje zijn prima.
zo een op ander dag had ik dit, verder is alles prima fotoś eigen filmpjes noem het maar op. alleen Youtube ?

(zie bijlage)

mvg
Andre

PS: ik gebruik Chrome als browser.


Offline jan11000

  • Lid
Re: Last van smurf kleuren bij Youtube ?
« Reactie #1 Gepost op: 2012/10/26, 19:46:13 »
Staat gewoon op het forum,
Op je film klikken, rechts klikken, dan hardware versnelling uitzetten van flash.

Re: Last van smurf kleuren bij Youtube ?
« Reactie #2 Gepost op: 2012/10/26, 19:56:57 »
Jan

tnx voor snelle antwoord. maar als ik dat doe (zie printscreen) dan kan ik niets meer niet uitvinken niet weg klikken ...

mvg
Andre

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: Last van smurf kleuren bij Youtube ?
« Reactie #3 Gepost op: 2012/10/26, 20:08:43 »
Paar keer klikken voordat je 'm weg krijgt is normaal.

Re: Last van smurf kleuren bij Youtube ?
« Reactie #4 Gepost op: 2012/10/27, 16:04:19 »
Ik geloof het wel hoor, ook zonder screenshot.

Als je de zoekfunctie gebruikt zul je een topic van mij vinden. Ik had dit in Mint maar als ik het nog goed weet, ook in Ubuntu.
In Mint was het dat ik de restriced extra's opnieuw moest installeren, toen was het probleem over.

Wanneer je Ubuntu vers hebt geïnstalleerd, dan heb je misschien deze restriced extra's nog niet geinstalleerd, en dan kan je dit krijgen.

ik heb Ubuntu 12.04 pak hem beet maand of 2 geleden geïnstalleerd.
ik ben echt een leek :) maar zeer blij met Linux moet ik zeggen  en het viel me nu pas op want ik zocht even op youtube naar de ipad mini :)

mvg
Ande
 

Re: Last van smurf kleuren bij Youtube ?
« Reactie #5 Gepost op: 2012/10/27, 17:00:07 »
Probeer met de tabtoetsen het vinkje te selecteren en het daarna met de spatiebalk uit te zetten.

Re: Last van smurf kleuren bij Youtube ?
« Reactie #6 Gepost op: 2012/10/27, 18:59:54 »
Deze bug is al eerder langs geweest. Helaas schijnt hij weer terug te zijn.
http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-configuratie/youtube-rood-is-blauw/msg820991/#msg820991

Betreft het vinkje dat niet weg wilt. Komt ook in dat draadje langs.
http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-configuratie/youtube-rood-is-blauw/msg821161/#msg821161