Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Na herinstallatie geen notificaties meer  (gelezen 635 keer)

Offline elendil

  • Lid
Na herinstallatie geen notificaties meer
« Gepost op: 2010/05/14, 14:50:12 »
Hallo,

Ik weet niet of dit de goede afdeling is, maar ik zit met en probleem(pje).
Sinds ik van de week 10.04 opnieuw moest installeren krijg ik geen icoontjes meer te zien (voor o.a. nieuwe updates, rhythmbox, transmission) in de bovenste balk. Ben ik wat vergeten in te stellen of is er meer aan de hand?


-=[ Not all those who wander are lost ]=-

Offline Robertos

  • Lid
Re: Na herinstallatie geen notificaties meer
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/14, 14:52:33 »
Die staan volgens mij normaal gesproken in het meldings-applet, is dat toegevoegd aan het paneel?

Offline Lexaldo

  • Lid
Re: Na herinstallatie geen notificaties meer
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/14, 15:07:54 »
Bij mij zijn daar twee paneel-items actief: mededelingengebied en meldingsapplet.

Als je iedere dag update-meldingen wilt kunnen krijgen en wel voor belangrijke veiligheidsupdates alswel voor aanbevolen updates, dan moet je dat zo instellen: Systeemgereedschap->configuratie-editor. (Of gconf-editor in de terminal).
Ga naar apps –> update-notifier en vink auto_launch uit.
Zet regular_auto_launch_interval op 0 (=nul). Dan krijg je dagelijks ook aanbevolen updates (wanneer die er zijn).

Offline elendil

  • Lid
Re: Na herinstallatie geen notificaties meer
« Reactie #3 Gepost op: 2010/05/14, 15:14:01 »
Die staan volgens mij normaal gesproken in het meldings-applet, is dat toegevoegd aan het paneel?
Klopt, dat is toegevoegd


-=[ Not all those who wander are lost ]=-

Offline elendil

  • Lid
Re: Na herinstallatie geen notificaties meer
« Reactie #4 Gepost op: 2010/05/14, 15:15:02 »
Bij mij zijn daar twee paneel-items actief: mededelingengebied en meldingsapplet.

Als je iedere dag update-meldingen wilt kunnen krijgen en wel voor belangrijke veiligheidsupdates alswel voor aanbevolen updates, dan moet je dat zo instellen: Systeemgereedschap->configuratie-editor. (Of gconf-editor in de terminal).
Ga naar apps –> update-notifier en vink auto_launch uit.
Zet regular_auto_launch_interval op 0 (=nul). Dan krijg je dagelijks ook aanbevolen updates (wanneer die er zijn).
Oke, bedankt, die is dus nu weer toegevoegd. Nu de rest nog zover zien te krijgen :))


-=[ Not all those who wander are lost ]=-